تبلیغات

دانلود دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان First Friends

دانلود دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان First Friends

مجموعه First Friends یک دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان است که در سه سطح  (یک سطح مقدماتی و دو سطح اصلی) توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است. کتاب های First Friends از سری کتاب های جدیدی است که در آموزشگاه های زبان برای تدریس زبان انگلیسی به کودکان  سنین پایین، مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از سطوح این مجموعه دارای یک کتاب دانش آموز، یک کتاب تمرین، کتاب معلم، فایل های صوتی، فلش کارت و منابع کمک آموزشی است که زبان انگلیسی را طبق اصول و سرفصل بندی منظم به کودک آموزش خواهد داد. در این مجموعه سعی شده است تا آموزش ها در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه شود تا کودک را برای یادگیری علاقمند سازد.

مجموعه First Friends دارای دو سطح اصلی و یک سطح مقدماتی با نام Little Friends است. کتاب Little Friends یک دوره آموزشی برای کودکان کوچکتری است که قادر به خواندن و نوشتن نیستند، این کتاب سعی در آشنا نمودن کودک با لغات، اعداد و مفاهیم دارد که به عنوان پایه دو کتاب First Friends 1,2 می باشد. در ادامه در این دو کتاب سعی شده است تا به روشی کاملا جذاب و سرگرم کننده مفاهیم آموزشی و ارزشهای خانواده به کودک منتقل شود.

در این پست، فایل های PDF و صوتی کتاب ها و منابع کمک آموزشی این مجموعه در اختیار والدین و اساتید زبان انگلیسی قرار گرفته است.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دانلود رایگان نرم افزار، فایل صوتی و فایل PDF آموزش زبان کودکان

First Friends


  رمز رمز  عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


 راهنما: پس از دانلود فایل Rar، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده، فایل ها را Extract نمایید. (کلیک راست نموده و گزینه Extract Here را انتخاب کنید.)

پاسخ دهید

1 نظر

What causes pain in the Achilles tendon?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۳:۳۰

It's an remarkable paragraph in support of all the internet visitors; they will get advantage from it I am sure.