تبلیغات

دانلود سطح یک تاپ ناچ Top Notch 1

دانلود سطح یک تاپ ناچ Top Notch 1

 

Top Notch 1 دانلود سطح یک تاپ ناچ Top Notch 1

دانلود سطح یک از مجموعه آموزش انگلیسی تاپ ناچ     /   کتاب دانش آموز + سی دی های صوتی _کتاب معلم اضافه شد_
تاپ ناچ (Top Notch) و سامیت (Summit) یک دوره 6 سطحی کامل آموزش زبان انگلیسی در رده سنی جوانان و بزرگسالان را تشکیل می دهند که از آخرین متد آموزشی متداول در جهان بهرمند است . تاپ ناچ و سامیت در همان سال انتشاریعنی سالهای 2006 و 2007 موفق به دریافت جایزه بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی از انجمن ناشران آموزشی (AEP) گردیدند. این مجموعه محصول انتشارات لانگمن می باشد.
در کتابهای Top Notch که شامل 4 کتاب می باشند کتاب Fundamentals کتاب مقدماتی این دوره محسوب می شود . کتابهای Summit سطح پیشرفته این دوره اموزشی محسوب می شوند.به ادعای ناشر تاپ ناچ که لانگمن نی باشد بیشتر از 3 میلیون دانش آموزش با دوره آموزشی تاپ ناچ در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند.

Top Notch اثبات کرده‌است که می‌تواند زبان‌آموز را به اوج کارآمدی و شایستگی در گویش به زبان انگلیسی برساند.هر چند ویرایش دوم این مجموعه نیز وارد بازار شده است (لینک :نمونه کتاب ها) اما هنوز در دسترس ما نیست . ولی این ویرایش از ویرایشی که هر سطح در 2 کتاب سوا شده است جدیدتر می باشد.در این پست و پست ها ی بعدی سعی داریم همه سطوح این مجموعه محبوب آموزش زبان انگلیسی را برای دانلود بگذاریم قبلا  این مطلب در وبلاگ کاردوآنلاین منتشر شده بود البته فیلمها و نرم افزارها و کتاب های معلم را هم می توانید از آنجا دانلود نمایید البته اگر لینکها سالم باشند که امیدوارم

Top Notch (with Summit) is an award-winning six-level communicative course for adults and young adults.  Designed for international communication, it sets a new standard using the natural language that people really speak.

 

Top Notch 1

Student Book + Audio Cds

Download Via Direct Link

Teacher Book

Download Via Direct Link

student book

10MB

Download From Parsaspace

Audio CDs

لازم به ذکر است برای دانلود آسان سی دی های صوتی فرمت آنها را به OGG تغییر داده ایم که با Kmplayer براحتی بازمی شوند

70MB

Download From Parsaspace

Password:  www.kardoonline.com

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...