دانلود رایگان مجموعه آموزش زبان انگلیسی English for you

توضیحات بیشتر

 

فیلم‌های آموزشی English for you ابتدا هر مبحث را به‌طور کامل ارائه داده و سپس با تمرین‌های فراوان و شنیدن و تکرار کردن عبارات، آن مبحث را برای همیشه در ذهن شما ثبت می‌نمایند.
در ابتدای هر درس گرامر و ساختار اصلی توسط استاد زبان توضیح داده می‌شود. پس از آن با استفاده از مثال‌های متعدد و تمرین زبان‌آموزان حاضر در استودیو، مطلب شکافته شده و سپس با مثال‌های تصویری، آن را ملموس و قابل درک می‌نمایند. بعد از گذراندن این مراحل و درک عمیق درس، با جملات متناسب و تمرین و تکراری که در فیلم‌ها گنجانده شده است، مخاطبین مطالب را به حافظه بلندمدت خود خواهند سپرد.
در انتهای هر جلسه کلیپ‌هایی از مکالمات دوستانه و روزمره متناسب با درس قرار داده شده است که شما را با محیط‌ها و مکالمات واقعی آشنامی‌سازد. بنابراین دیگر نگران نباشید. شما با هر سطح از توانایی و در هر شرایطی قادر خواهید بود با گذراندن این مراحل کارشناسی شده، مهارت مکالمه زبان خود را ارتقا دهید.

محتویات این مجموعه به صورت زیر می باشد

  • 27 قسمت آموزش زبان پایه
  • ۳۰ قسمت آموزش زبان مقدماتی
  • ۲۰ قسمت آموزش زبان متوسط
 
بخش اول

این بخش از مجموعه برای شروع کار و عزیزانی که در سطوح مبتدی قرار دارند در نظر گرفته شده است و مهارت‌های اولیه مکالمه زبان و عبارات ساده و مفید برای ارتباطات روزمره را ارائه می‌نماید. پس از اتمام این جلسات قادر خواهید بود نیازهای ساده و غیرتخصصی خود را برطرف نموده و مکالمات روزانه و عادی را انجام دهید.

 

 

این بخش شامل 27 جلسه با عناوین متفاوت می‌باشد که توسط یکی از تواناترین اساتید تدریس شده است. هر یک از دروس این بخش را می توانید از از لینک های زیر دانلود نمایید.

 

 
 
 
بخش دوم

این بخش از مجموعه آموزش زبان EFU، برای افرادی که بخش اول را پشت سر گذاشته و یا دارای مهارت‌های اولیه مکالمه زبان می‌باشند در نظر گرفته شده است. دروس این بخش توسط Nicole Jones تدریس شده و تمامی آنچه را که شما برای مکالمات پیشرفته‌تر و موقعیت‌های نادرتر بدان‌ها نیاز دارید، به‌طور کامل پوشش می‌دهد.

 

 

عناوین دروس متفاوت این بخش از مجموعه را می توانید از لیست زیر دانلود نمایید.

 

 
بخش سوم

حال که دو بخش اول و دوم را پشت سر گذاشته‌اید وقت آن رسیده که مهارت مکالمه خود را در سطح حرفه‌ای تقویت نموده و خود را برای شرایط تخصصی‌تر و مهم‌تر آماده نمایید. این بخش از فیلم‌های آموزشی به شما که دو بخش اول را آموزش دیده‌اید و یا اینکه از پیش در این زمینه مهارت داشته‌اید، کمک خواهد نمود توانایی مکالمه به صورت کاملا حرفه‌ای را کسب نمایید.

 

 

از لیست زیر می توانید عناوین موجود در این بخش را که شامل ۲۰ جلسه آموزشی است، دانلود نمایید.

 


مشاهده تصاویر بیشتر از این مجموعه