تبلیغات

دانلود آموزش لیسنینگ زبان انگلیسی BBC Learning English

دانلود آموزش لیسنینگ زبان انگلیسی BBC Learning English

دانلود آموزش لیسنینگ زبان انگلیسی BBC Learning English

X

توجه: این مجموعه مخصوص اعضای ویژه می باشد راهنمای عضویت ویژه. با عضویت ویژه به لینک های دانلودی دسترسی خواهید داشت.

اغلب زبان انگلیسی با لهجه بریتیش به لحاظ تلفظ واژگان و نیز غنای ادبی سخت تر از لهجه دیگرش یعنی امریکن است. به همین دلیل است که در اکثر آموزشگاه های زبان انگلیسی لهجه امریکن به دلیل سادگی و سهولت یادگیری آن به لحاظ تلفظ کلمات انگلیسی، به دانش آموزان تدریس می گردد.

از سویی دیگر برخی از دانشجویان پس از این که دوره های مقدماتی آموزشی خود را گذراندند به لهجه بریتیش روی می آورند، چرا که این لهجه را حائز کلاس کاری بالاتر و غنای بیشتری می یابند.

مجموعه های آموزش زبان بی بی سی از زمانهای دور که از رادیو بی بی سی و سپس تلویزیون و در نهایت از طریق سایت آموزش زبان BBC ارایه می شد به دلیل اینکه از بریتانیا پخش می شد رنگ و بوی بریتیش داشت. مجموعه BBC Learning English نیز از این مورد مستثنا نیست. در این مجموعه با فایل های صوتی و متن فایل ها به صورت PDF روبرو می شویم که هر یک در پوشه ای قرار گرفته اند. هر یک از این پوشه ها به موضوعات متنوعی می پردازند. اسامی پوشه ها از این قرار است:

  •  Ask About English
  • Entertainment
  • FunkyPhrasals
  • Handy Guide
  • London Life
  • Talk About English
  • Weekender

 هر یک از این پوشه ها خود دارای چندین فایل صوتی به همراه متن آنها به صورت PDF است. برای کسانی که مشکل Listening زبان انگلیسی دارند و در این مهارت کاملا مبتدی هستند و یا نیاز به تلاش بیشتری برای درک مهارت Listening و شنیداری زبان انگلیسی با لهجه بریتیش دارند این مجموعه به شدت توصیه می گردد. مجموعه حاضر با داشتن فایلهای PDF که حاوی متون خوانده شده در فایلهای صوتی هستند می توانند کمک به سزایی در یادگیری و تمرین لیسنینگ زبان انگلیسی با لهجه بریتیش نمایند.

هم اکنون امکان دانلود این مجموعه از زبان پژوه برای علاقمندان به یادگیری و تقویت مهارت لیسنینگ و شنیداری زبان انگلیسی با لهجه بریتیش فراهم است.

  

توجه: این مجموعه مخصوص اعضای ویژه می باشد راهنمای عضویت ویژه. با عضویت ویژه به لینک های دانلودی دسترسی خواهید داشت.

 

توجه: دوستانی که امکان یا تمایلی به عضویت ویژه ندارند می توانند این مجموعه را در قالب یک DVD به صورت پستی تحویل گرفته و پس از آن هزینه را پرداخت نمایند. برای سفارش پستی بر روی خرید پستی کلیک فرمایید.

خرید پستی 

 


توجه: لینکها تنها برای اعضای ویژه قابل رویت است. لطفا برای دانلود ابتدا در سایت عضو شده و سپس از منوی عضویت ویژه نسبت به خرید اشتراک ویژه اقدام فرمایید. پس از آن فایلهای بخش اعضای ویژه به مدت زمانی که شما خریداری نموده اید برایتان گشوده خواهند بود. پس از اتمام دوره شما به اشتراک عادی خود بازگشته و لینکها دوباره بسته خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر راهنمای عضویت ویژه را مطالعه فرمایید.
  • حجم کل: 700 مگابایت
  • ناشر: BBC
  • محتوا: شامل فایل های PDF و MP3 و نیز فایل های RM
  • منبع: زبان پژوه

پاسخ دهید

3 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۰:۴۱

I am regular visitor, how are you everybody? This piece of writing posted at this web page is in fact pleasant.

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۵:۰۸:۲۸

Hi! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing months of hard work due to no backup. Do you have any solutions to prevent hackers?

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۹:۴۶

Your method of explaining everything in this piece of writing is genuinely pleasant, every one can simply understand it, Thanks a lot.