تبلیغات

دانلود 5000 لغت پرکاربرد آزمون جی آر ای / GRE

دانلود 5000 لغت پرکاربرد آزمون جی آر ای / GRE

در این پستمجموعه 5000 لغت آزمون GRE را به شما متقضایان عزیز این آزمون تقدیم می کنیم. این مجموعه را می توان کاملترین مجموعه آموزش لغات امتحان جی آر ای دانست. اما آزمون جی آر ئی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟ همانطور که می دانیم، آزمون جی آر ئی یکی از آزمونهایی است که در مقاطع بالاتر تحصیلی (دکترا) از داوطلبین این امتحان گرفته می شود. در ایران سازمان سنجش آموزش کشور از متولیان برگزاری این آزمون به شمار می رود. در ادامه به بررسی بیشتر این آزمون و نقش کلمات و لغات پرکاربرد آن در میزان موفقیت در این آزمون بیشتر بحث می شود. به ادامه ی مطلب بروید.

آزمون GRE مخفف عبارت Graduate Records Examination می باشد. هدف آن سنجش توانایی ها و معلومات فارغ التحصیلان می باشد. این آزمون معمولا برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی مورد نیاز می باشد. دانشگاه های آمریکایی و کانادایی معمولا داشتن نمره بالا در این آزمون را یکی از شرایط ادامه تحصیل قرار می دهند زیرا آنها معتقدند که دانشجویان علاوه بر یاد گرفتن مطالب علمی و تخصصی بایستی در زمینه سیاسی، قدرت استنتاج و درک متون عمومی دشوار را کسب کرده باشند.

این آزمون در دو سطح General (عمومی) و Subject (تخصصی) برگزار می‌شود که دارای 3 قسمت درک زبانی (verbal)، کمی (quantative) و قسمت تحلیلی (analytic) است. در قسمت زبانی معمولاً متضاد و مترادف کلمات دشوار پرسیده می‌شود و در واقع فقط به میزان دایره لغات دانشجو توجه می‌شود. لغات پرسیده شده واقعا دشوار و برای اکثر دانشجویان ناآشنا می‌باشد. در قسمت کمی سوالات ریاضی نسبتا ساده‌ای پرسیده می‌شود تا توانایی‌های ابتدایی داوطلب مورد سنجش قرار گیرد. قسمت تحلیلی هم در مورد تحلیل یک موضوع بحث برانگیز می‌باشد و به صورت نوشتاری است. یعنی از داوطلب خواسته می‌شود تا در مورد موضوع مشخصی متنی بنویسد و تحلیل‌های شخصی خود را بیان کند.

این آزمون به دو صورت CBT و PBT برگزار می‌شود اما در ایران فعلا فقط به صورت PBT برگزار می‌گردد. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی موسسه ETS در آینده این آزمون به روش iBT نیز برگزار می‌شود.

همانطور که از توضیحات فوق الذکر دریافت می شود، لغات این آزمون بخش بزرگی از آن را تشکیل می دهند. همچنین لغات مطرح شده در آن، لغاتی واقعا دشوار هستند، به طوریکه بسیاری از افرادی که زبان انگلیسی شان در سطح متوسط به بالا نیز هست، از پاسخگویی به این بخش از سوالات عاجزند.

با داشتن این مجموعه می توان به جرات گفت که داوطلب آزمون جی آر ای بر 90 درصد لغات آن تسلط کافی خواهد داشت.

  • محتویات
    •   دانلود 5000 لغت پرکاربرد امتحان GRE به صورت کامل
    • Download 168MB

X

پاسخ دهید

4 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۱:۲۴

Hi to all, how is everything, I think every one is getting more from this web site, and your views are pleasant in support of new people.

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۵۷:۰۶

I have been exploring for a little for any high-quality articles or blog posts in this kind of house . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this website. Reading this information So i am glad to show that I have an incredibly just right uncanny feeling I discovered exactly what I needed. I most undoubtedly will make sure to do not overlook this web site and provides it a look on a constant basis.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۶:۵۴

Good day! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this article to him. Fairly certain he will have a good read. Thanks for sharing!

foot pain end of day  ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۰۱:۵۳

This is the right site for anyone who wants to understand this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I personally will need to?HaHa). You definitely put a new spin on a subject which has been written about for years. Wonderful stuff, just great!