تبلیغات

دانلود نرم افزار و فیلم آموزشی آزمون GRE

دانلود نرم افزار و فیلم آموزشی آزمون GRE


دانلود رایگان نرم افزار و فیلم آموزشی آزمون GRE

 

New GRE


GRE مخفف عبارت Graduate Records Examination  می باشد و هدف آن سنجش توانایی ها و معلومات فارغ التحصیلان می باشد. این آزمون معمولا برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی مورد نیاز می باشد. در این پست مجموعه ای ارزشمند از منابع این آزمون بر روی سایت قرار گرفته است. در بخش اول یک CD اتوران ارائه شده که شامل سه نرم افزار برای شبیه سازی آزمون GRE است. در این نرم افزار های شما می توانید در دو شکل شبیه سازی زمانی و تمرینی به تست مهارت های خود بپردازید و در پایان پاسخ ها را نیز مشاهده نمایید. این نرم افزارها عبارتند از GRE Barron's، GRE Kaplan، GRE Powerprep. همچنین فایل PDF کتاب نمونه سوالات آزمون GREبه همراه پاسخ آن و مجموعه ای صوتی که 500 لغت اساسی GRE را در بر دارد نیز بر روی سایت قرار گرفته است. علاوه بر آن در بخش دوم نیز فیلم آموزشی Cracking The New GRE نیز برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است که در این فیلم آموزشی به ارائه نکات کلیدی آزمون GRE پرداخته شده است.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

نمونه تصاویر












دانلود رایگان نرم افزار و فیلم آموزشی آزمون GRE

ELI Picture Dictionary Russian


 

    دانلود دانلود نرم افزار آزمون GRE  (حجم: 449 مگابایت)


 

    دانلود دانلود فیلم آموزشی Cracking the New GRE  (حجم: 563 مگابایت)


رمز رمز  عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


راهنمای نصب نرم افزار :

پس از دانلود، با کمک نرم افزار Winrar (دانلود نرم افزار Winrar) فایل را از حالت فشرده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را با کمک نرم افزارهای رایت دیسک مانند DAEMON Tools (دانلود نرم افزار Daemon Tools) در درایو مجازی اجرا و یا آن را بر روی یک CD خام رایت نمایید. همچنین برای رجیستر نرم افزار Daemon Tools باید فایل موجود در پوشه Crack  را در محل نرم افزار کپی نمایید .

  فایل PDF راهنمای نصب نرم افزار Daemon Tools  (درایو مجازی)

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۰:۱۳

Do you have a spam problem on this site; I also am a blogger, and I was wanting to know your situation; many of us have created some nice practices and we are looking to trade methods with other folks, be sure to shoot me an email if interested.

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۱:۴۷

It's impressive that you are getting thoughts from this article as well as from our argument made at this time.