تبلیغات

آموزش انگلیسی برای محیطهای کاری Profile 2

آموزش انگلیسی برای محیطهای کاری Profile 2

آموزش انگلیسی برای محیطهای کاری Profile 2

این مجموعه آموزش انگلیسی که برای کسانی که انگلیسی را برای محیطهای کاری و تجاری نیاز دارند تدوین شده است بر هر 4 مهارت در زبان انگلیسی تمرکز کرده و به آموزش این مهارتها به زبان اموزان می پردازد. آموزش مکالمه در محیطهای کاری، نگارش نامه های شغلی و تجاری، برقراری ارتباط بوسیله تلفن و اینترنت یا نامه با همکاران و .. از مواردی هستند که این سری از کتابها به ان پرداخته اند. هدف این مجموعه این است که زبان آموز خود را در محیطی تجاری فرض  کند که دانش و آگاهی زبان آموز در زمینه تجارت همگام با دانش انگلیسی آن تقویت می شود.

Profile 2

This three-level, topic-based course takes students progressively through the main themes of business. It has a carefully graded language syllabus, systematic practice of all four skills, integrated case-studies, and authentic video interviews on CD-ROM.
How can it be used?
* As a stand-alone Business English course.
* As the core Business English element in a wider-ranging language training programme

Who is it for?
* Students who need to use their English to communicate at work.
* Students who want to build their knowledge of business as they improve their English.

* Students who need to develop their communication skills for future career development.

محتویات

  • خرید آنلاین فایل های صوتی Profile 2
  • پسورد تمامی فایل های سایت www.kardoonline.com است.
 
 

Related Posts

پاسخ دهید

1 نظر

پرچم های سیاه شرق  ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۶:۳۴

سلام عیدتون مبارک دوست داری جواب سوالات زیر را بدونی آیت‌الله بهجت برای زنده بودن امام زمان(عج) چه دلیلی آورده امام جعفر صادق علیه‌السلام چه سفارشی برای نیمه شعبان داره ۹۰ فایده دعا برای فرج امام زمان (عج) چیه بهترین هدیه به امام زمان (عجل الله) چی میتونه باشه آهنگ پیشواز همراه اول ویژه نیمه شعبان را داری؟ مولودی نیمه شعبان تو گوشیت پیدا میشه به ما یه سری بزن پرچم های سیاه شرق http://shargh.us