تبلیغات

پکیج کتاب داستان های ترجمه شده Translated Stories Book

پکیج کتاب داستان های ترجمه شده Translated Stories Book

س از ارائه کتاب داستان های ترجمه شده از سوی وب سایت مرجع زبان ایرانیان و استقبال زبان آموزان از این مجموعه ها، و بنا به درخواست برخی زبان آموزان مبنی بر ارائه این کتاب به صورت یک پکیج به صورت یکجا و با مبلغ پایین تر، بسته کتاب داستان های ترجمه شده Translated Stories Book بر روی سایت ارائه می گردد. این مجموعه در بردارنده 15 کتاب داستان از سطح استارتر تا سطح 6 است که در ادامه مطلب لیست کامل و لینک دانلود مجزا برای تمامی کتاب ها ارائه شده است.

یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی و همچنین تقویت مهارت شنیداری، خواندن و همچنین واژگان، استفاده از کتاب داستان های سطح بندی شده است. از نقاط قوت این روش  این است که کلمات و لغات جدیدی که در سیر داستان آموخته می شود وارد حافظه ی دراز مدت خواهد شد و تا مدت های زیادی در ذهن باقی خواهد ماند. سری کتاب های داستان آکسفورد و پنگوئن به صورت سطح بندی طراحی شده اند. این کتاب ها همواره یکی از مطرح ترین منابع کتاب داستان انگلیسی بوده است. تمامی کتاب داستان هایی که در این بخش انتخاب می شوند دارای فایل صوتی و PDF با کیفیت مناسب خواهند بود. همچنین طی توصیه وب سایت به اساتید و عزیزانی که امور ترجمه را بر عهده دارند، در ترجمه کتاب ها دو مقوله مورد توجه قرار گرفته است. 1- ترجمه تا حد امکان معانی واژگان را به طور واضح برساند و از ترجمه ادبی و پیچیده پرهیز شود. 2- ترجمه ها تا حد امکان به زبان روزمره و عادی نزدیک باشد.


برای مشاهده توضیحات بیشتر، نمونه تصاویر و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

http://www.irlanguage.com/934/%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87--Translated-Stories-Book/

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...