تبلیغات

دانلود مجموعه تصویری 113 Confusing Words

دانلود مجموعه تصویری 113 Confusing Words

113 Confusing English Words مجموعه ای کوتاه و مفید است که توسط یکی از مدرسین زبان انگلیسی اهل نیویورک ارائه شده است. این مجموعه در قالب 10 درس کوتاه 3 دقیقه ای، به ارائه و توضیح 113 واژه مشابه زبان انگیسی می پردازد. این واژگان از نظر تلفظ و نگارش تشابه و تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در برخی موارد از سوی زبان آموزان سطوح بالا و یا افراد Native زبان، به اشتباه به کار برده می شوند. این مجموعه به صورت کوتاه و سریع می تواند زبان آموز را با این لغات آشنا ساخته و مانع از اشتباهات احتمالی در این زمینه شود.

راهنما: پس از دانلود فایل Rar، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده، فایل ها را Extract نمایید. (کلیک راست نموده و گزینه Extract Here را انتخاب کنید.)

دانلود دانلود مجموعه 113 Confusing Words  (حجم: 89 مگابایت)

X

پاسخ دهید

3 نظر

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۳:۵۶:۱۱

I really like looking through an article that will make people think. Also, thanks for permitting me to comment!

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۶:۱۴:۱۰

Hi to every body, it's my first visit of this web site; this weblog consists of awesome and really fine stuff in favor of readers.

How do you get a growth spurt?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۹:۲۳

Superb website you have here but I was wondering if you knew of any message boards that cover the same topics talked about here? I'd really like to be a part of community where I can get advice from other experienced people that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Bless you!