تبلیغات

دانلود رایگان کتاب های موفقیت Andrew Mathews

دانلود رایگان کتاب های موفقیت Andrew Mathews

http://up.vbiran.ir/uploads/3457148363673040259_1464817659.jpg

در این پست مجموعه سه کتاب پرفروش و مهم Andrew Matthews ارائه گردیده است. این سری از کتاب ها می تواند هم از جنبه تقویت مهارت خواندن زبان انگلیسی مفید باشد و همینطور می توان از آنها به عنوان دروس روانشناسی و رموز موفقیت در زندگی استفاده نمود. این مجموعه شامل عناوین زیر می باشد:

کتاب Follow Your Heart:

کتاب Follow Your Heart برای افزایش اعتماد به نفس و کسب موفقیت در زندگی نگارش شده که بیش از یک میلیون نسخه از آن به 30 زبان دنیا به فروش رسیده است. این کتاب شامل 10 فصل می باشد که با تصاویر و متون ساده و روان، به مباحثی برای بهتر زندگی کردن می پردازد. مطالعه این کتاب علاوه بر تقویت مهارت واژگان و خواندن زبان انگلیسی، می تواند سبب یادگیری نکات مثبتی شود که در زندگی مفید خواهد بود.

کتاب Happiness Now:

کتاب Happiness Now، کتابی برای داشتن زندگی شادتر است و همچنین هدف این کتاب کسب موفقیت و ایجاد تغییر در زندگی افراد است. این کتاب شامل 5 بخش و 52 درس است که با تصاویر و متون ساده، روان و جذاب برای شادتر بودن و کسب موفقیت مفید خواهد بود.

کتاب Happiness in Hard Times:

Happines in Hard Times نیز کتابی برای افزایش اعتماد به نفس و روش های فائق آمدن بر مشکلات زندگی و شیرین تر نمودن زندگی است.این کتاب دربردارنده 12 فصل است که با تصاویر و متون جذاب، روش های غلبه بر مشکلات و بهتر کردن زندگی را پیشنهاد میکند.

X

http://www.irlanguage.com/969/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-Andrew-Mathews/

پاسخ دهید

4 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۲:۱۷

Thank you for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your next write ups thanks once again.

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۳۶:۴۳

I am really impressed along with your writing skills as neatly as with the structure for your weblog. Is that this a paid subject or did you modify it yourself? Either way keep up the nice high quality writing, it is uncommon to see a nice blog like this one today..

http://willavrooman.blogas.lt/?p=11&akst_action=share-this  ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۶:۰۹

Hello i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i read this post i thought i could also create comment due to this brilliant article.

Can you get taller with yoga?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۰:۴۱

Because the admin of this website is working, no doubt very quickly it will be famous, due to its feature contents.