تبلیغات

دانلود فیلم آموزشی Your Baby Can Read ویژه کودکان

دانلود فیلم آموزشی Your Baby Can Read ویژه کودکان

مجموعه ویدیویی Your Baby Can Read، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان شماست. این مجموعه آموزشی دارای 4 سطح (Starter،1،2،3) ویدیویی می باشد که هر 4 مهارت (Reading – Writing – Listening – Speaking) زبان انگلیسی را به کودک شما آموزش می دهد. یادگیری زبان دوم برای کودکان، باید از یک سن خاصی شروع شود که 3 تا 5 سالگی بهترین سن و زمان یادگیری زبان دوم می باشد. زیرا کودکان از زمان تولد تا 2 الی 3 سالگی، شروع به یادگیری زبان مادری می کنند و از 3 تا 5 سالگی را می توانیم به یادگیری زبان دوم اختصاص دهیم. خردسالان در این سن می توانند تمامی مطالب را به حافظه بلند مدت خود بسپارند. حافظه بلند مدت خردسالان، از همان ابتدای کودکی (چند ماهگی) فعال می باشد، زیرا وقتی در کنار والدین خود هستند احساس آرامش دارند اما وقتی که از آنها جدا می شوند، دیگر آن آرامش اولیه را ندارند. پس مشخص می شود که پدر و مادر خود را شناخته و به حافظه بلند مدت خود سپرده اند. هر چقدر سن کودکان بالا رود، قدرت یادگیری آنها کاهش می یابد؛ در واقع این قضیه با یکدیگر، رابطه عکس دارند.

 

بسیاری از والدین علاقه دارند که کودکشان زبان دومی را در کنار زبان مادری فرابگیرند و همچنین دوست دارند که این یادگیری در محیط آموزشی موثری صورت بگیرد. والدین انتظار دارند زمان و هزینه ای که صرف یادگیری کودکشان می کنند، موثر باشد. مجموعه تصویری Your Baby Can Read این محیط و فضای آموزشی را برای کودک شما ایجاد می کند. آموزش این مجموعه همراه با تفریح و سرگرمی صورت می گیرد و همین امر باعث می شود که کودک شما زبان انگلیسی را سریع و راحت یاد بگیرد. والدین در آینده کودکان نقش موثری دارند؛ پس برای داشتن آینده بهتر و موفق کودکتان، مجموعه ای را انتخاب کنید که کودک شما بتواند با آن ارتباط برقرار کرده و از تماشا و آموزش آن مجموعه لذت ببرد. کودکان و خردسالان همیشه حوصله آموزش و تماشای تلویزیون را ندارند، پس هرموقع که سرحال بودند می توانید آموزش را شروع کنید.

این مجموعه علاوه بر 4 سطح آموزشی که در ابتدا گفته شد، دارای خلاصه و مروری (Review) بر 4 سطح می باشد که در فایل ویدیویی جداگانه ای برای کودکان فراهم شده است. این بخش خلاصه و یا همان دوره را کودکانی می توانند تماشا کنند که 4 سطح اصلی را قبلا آموزش دیده باشند. همچنین این مجموعه دارای فلش کارت هایی در قالب PDF می باشد که تمامی لغات موجود در مجموعه را بر روی فلش کارت به کودک آموزش می دهد. بعضی از قسمت های این مجموعه همراه با شعر و ترانه نیز می باشد. بخش دیگری به نام Learning WorkShop وجود دارد که این بخش، نحوه استفاده از این مجموعه را توضیح داده و مصاحبه هایی که با والدین داشته و همچنین تاثیر این مجموعه بر روی کودکان را، در این مجموعه گردآوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است. این فیلم آموزشی که با فلش کارت همراه است، لغات را همراه با تلفظ صحیح به کودک شما می آموزد. به عنوان مثال: با نشان دادن کلمه Eye و اشاره به چشم کودک در فیلم آموزشی و همچنین تلفظ صحیح همزمان آن لغت، باعث می شود که کودک به سرعت آن کلمه را همراه با تصویر مربوطه یاد بگیرد. این مجموعه تصویری دارای لهجه امریکن (American) می باشد.

 

The Your Baby Can Read: Early Language Development System is a revolutionary early learning program encourages that infants and toddlers to learn the written word and spoken word simultaneously. Your child will learn with interactive text, pictures, songs, and games naturally and easily, along with smiles, laughter and fun. Start your baby reading today. Your Baby Can Read! is the early reading program for children 6 months to 5 years and best of all it’s fun.

Your Baby Can Read Canada, or YourBabyCanRead.ca, is the exclusive authorized distributor of this line of products in Canada.We believe in supporting richer parent – baby communication, infant learning, and better family bonding. We do this by helping parents find fun and highly educational tools that lead to great interactions together.

Your baby can read complete set. 4- interactive reading books. The amazing program created by Dr. Robert Titzer Ph.D to help develop the young mind. Learning to read at an early age gives your kids.

 

 

پاسخ دهید

3 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۷:۳۵

Hey! I'm at work browsing your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the outstanding work!

Kennith  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۱:۳۵

Whats up very cool site!! Guy .. Excellent .. Superb .. I'll bookmark your web site and take the feeds also? I'm happy to search out numerous useful information right here within the publish, we need work out more techniques on this regard, thanks for sharing. . . . . .

How do you get taller?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۰:۱۸

I blog frequently and I genuinely appreciate your content. Your article has really peaked my interest. I am going to book mark your blog and keep checking for new details about once per week. I subscribed to your RSS feed as well.