تبلیغات

دانلود سوالات رشته زبان انگلیسی پیام نور

دانلود سوالات رشته زبان انگلیسی پیام نور

دانلود سوالات رشته زبان انگلیسی پیام نور

 

در این مطلب مجموعه سوالات رشته زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور را آماده کرده ایم. این سوالات جدیدترین سوالات ارایه شده برای رشته زبان انگلیسی در سطح کارشناسی می باشند. تقریبا سوالات تمامی دروس در این مجموعه گردآوری شده است. از جمله دروسی که سوالات آن در این مجموعه قرار دارد می توان به درس خواندن و درک مفاهیم، دستور زبان انگلیسی، مقاله نویسی، ترجمه متون ساده، نامه نگاری، خواندن متون مطبوعاتی، نمونه های شعر ساده و ... اشاره کرد.



دانشگاه پیام نور همانطور که مستحضرید علی رغم کم بودن ساعات کلاسی، از لحاظ محتوایی به جرات می توان آن را پس از دانشگاههای سراسری در رتبه دوم کشور گنجاند. بر اساس آمار قبولی داوطلبان کارشناسی ارشد، رتبه دوم قبولی ها را دانشجویان دانشگاه پیام نور به خود اختصاص داده اند. بسیاری از کتب دانشگاه پیام نور توسط اساتید دانشگاههای معتبر سراسری تدوین شده و اکثرا هم منبع آزمون های ارشد می باشند. شاید اگر دانشگاه پیام نور ساعات کلاس های خود را افزایش داده و به سطح دانشگاه سراسری برساند، به دانشگاهی بی رقیب در سطح کشور تبدیل خواهد شد.

سوالات دانشگاه پیام نور به صورت های گوناگون اعم از تستی، تستی تشریحی، و فقط تشریحی ارایه می شوند. اساتید در تصحیح اوراق این دانشگاه فقط حق تصحیح سوالات تشریحی و بخش تشریحی سوالات تستی تشریحی را دارند. عموما در اکثر درسهای ارایه شده این دانشگاه نمره کلاسی از 6 در نظر گرفته شده و در اختیار اساتید می باشد. البته دانشجویان می توانند در کلاس حضور نداشته باشند که در این صورت هم نمره پایان ترمشان از 14 ضربدر ده هفتم بدست می آید. در مورد آزمون های عملی وضع به گونه ای دیگر است. در آزمونهای عملی حضور در کلاس به منظور قبولی در آن درس الزامی می باشد. رشته زبان انگلیسی هم از این قائده مستثنا نیست. در این رشته دروسی مانند گفت و شنود 1 و 2، ترجمه شفاهی 1 و 2 و 3، بیان شفاهی داستان 1 و 2، عملی می باشند.

هم اکنون می رویم سراغ دریافت سوالات نیمسال اول سال 92-91 رشته زبان انگلیسی

 

   دانلود سوالات زبان انگلیسی پیام نور  دانلود سوالات پایان ترم زبان انگلیسی پیام نور نیمسال 92-91

  • حجم: 4.5 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • سایت منبع: پیام نور نا
  • بازنشر: زبان پژوه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...