تبلیغات

دانلود دوره آموزش زبان فرانسه لینگافن Linguaphone French

دانلود دوره آموزش زبان فرانسه لینگافن Linguaphone French

Linguaphone Frenchیکی از بهترین و قدیمی ترین مجموعه های آموزش زبان فرانسه است که با تمرکز بر روی مهارت گفتاری با استفاده از فایل های صوتی و متنی این زبان را به شیوه ای ساده و جذاب آموزش می دهد. مجموعه لینگافن فرانسه شامل بخش های متنوعی است که به اختصار در زیر توضیح داده می شود:

1- CD Starter: زبان آموز پیش از شروع استفاده به فایلهای صوتی به این بخش گوش فرا می دهد که ارائه دهنده یک معرفی کوتاه از دوره و همچنین نکات لازم برای مطالعه بهتر زبان فرانسه است.

2- Disk 1-8: شامل فایل صوتی تمامی 30 درس این مجموعه است که توسط افراد Native فرانسوی زبان ضبط گردیده است.

3- Course Book: این کتاب به صورت تصویری و نوشتاری دربردارنده متون اصلی درس و مکالمات اساسی در موقعیت های مختلفی است که زبان آموز در طول 30 درس آنها را می شنود.

4- Hand Book: این کتاب راهنمای اصلی زبان آموز خواهد بود و در آن معانی تمامی لغات و عباراتی که زبان آموز در طول 30 درس می شنود و یا می خواند، به زبان انگلیسی ارائه شده است. همچنین اشاراتی به جزئیات دستوری و گرامری زبان فرانسه نیز شده است.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دانلود فایل های PDF و صوتی مجموعه لینگافن فرانسه

 

دانلود Linguaphone German - Course Book

دانلود Linguaphone German - Handbook

دانلود Linguaphone Geman - Audio


رمز رمز عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


 راهنما: پس از دانلود فایل Rar، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده، فایل ها را Extract نمایید. (کلیک راست نموده و گزینه Extract Here را انتخاب کنید.)


X

پاسخ دهید

5 نظر

سابرینا شایان مهر  ۱۳۹۳/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۰:۰۲

آی الکسا iAlexa فرصت پیشتاز شدن را برای شما فراهم می کند، امروز از رقبای خود جلو بزنید! www.iAlexa.ir یک تیر و 2 نشان !!! 1- کسب درآمد لذت یک درآمد شیرین اینترنتی !!! کسب درآمد تا 1 میلیون تومان درماه پرداخت منظم و تضمین شده 2-افزایش بازدید واقعی افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما قانونی شرعی حلال مورد تایید الکسا مورد تایید گوگل وبمستر عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه ! هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !! قرعه کشی با هدایای واقعا نفیس هر 5000 تومان خرید شارژ آنلاین1 امتیاز دوچرخه کراس+لوازم خانگی کنوود+لوازم

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۹:۴۲

I'm not sure why but this website is loading extremely slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll check back later and see if the problem still exists.

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۵۶:۴۳

It's awesome designed for me to have a site, which is useful in support of my experience. thanks admin

mariannetabares.weebly.com  ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۴:۰۶

Hello my friend! I want to say that this post is awesome, great written and include approximately all significant infos. I'd like to look extra posts like this.

jimcarnillo.soup.io  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۷:۴۰

Glad to be one of the visitants on this awe inspiring web site :D.