تبلیغات

دانلود نرم افزار مترجم متن QTranslate v5.5.1

دانلود نرم افزار مترجم متن QTranslate v5.5.1

در این مطلب نرم افزار مترجم متن QTranslate را خدمت شما زبان پژوهان گرامی تقدیم می کنیم. Qtranslate نرم افزاری کم حجم و کاربردی است که جهت کمک به کاربر در ترجمه‌ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و کاربر به راحتی می تواند متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی و نیز متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کند. با استفاده از این ابزار کوچک می توانید به سادگی متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای نمایش ترجمه آن بر روی کلید های Ctrl+Q یا Ctrl+W کلیک کنید. همچنین در این نرم افزار قابلیت خواندن متن نیز با فشردن کلید های Ctrl+E، گنجانده شده است. در ادامه بیشتر با این نرم افزار آشنا می شویم.

قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار QTranslate:
- ترجمه متن در هر برنامه کاربردی که از انتخاب متن پشتیبانی می کند، برنامه هایی چون: Google Chrome, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Acrobat Reader, Skype, IE و ...
- امکان برگرداندن ترجمه
- امکان جایگزینی متن انتخاب شده با ترجمه ی آن
- ترجمه ی فوری
- غلط گیری املایی
- تلفظ متن توسط نرم افزار
- صفحه کلید مجازی
- پشتیبانی از مترجمان آنلاین
- استفاده آسان
- تاریخچه ی ترجمه ها (با فشردن کلید های Ctrl+H)

 

Downloadدانلود نرم افزار مترجم متن QTranslate

پاسخ دهید

1 نظر

سحر  ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۰:۲۳:۴۸

موضوعات وبلاگتون رو متنوع ترکنین خیلی بهتره