تبلیغات

دانلود مجموعه FCE Result برای آمادگی آزمون FCE

دانلود مجموعه FCE Result برای آمادگی آزمون FCE

بخش های مختلف آزمون FCE


درک مطلب:

بخش درک مطلب توانایی شما را در درک متون مکتوب انگلیسی ارزیابی می کند. بطور کلی این بخش مشتمل بر چهار بخش است که مجموعاً شامل سی و پنج سوال می شود. هر بخش شامل یک متن طولانی و یا دو متن کوتاه مرتبط است که از کتابها، ژورنال ها، روزنامه ها و مجلات استخراج شده اند.
شما باید نشان دهید که تمامی جزئیات، ایده کلی متن و همچنین ساختار متن را متوجه شده اید.
مدت زمان بخش درک مطلب یک ساعت و پانزده دقیقه است.

نگارش:

بخش نگارش بر توانایی شما در به رشته تحریر درآوردن متون غیر تخصصی تاکید دارد. بخش نگارش به دو قسمت تقسیم می شود. در قسمت اول شما باید به یک سوال پاسخ دهید و در قسمت دوم شما می توانید از بین چهار موضوع یکی را به دلخواه انتخاب کنید. در این بخش از شما خواسته می شود که انواع مختلفی از متون را مانند نامه، مقاله، گزارش با موضوعات متنوع به نگارش درآورید. پاسخ هر بخش باید بین 120 تا 180 کلمه باشد. مدت زمان این بخش یک ساعت و سی دقیقه است.

کاربرد زبان:

بخش کاربرد زبان دامنه واژگان،ساختار زبان و همچنین تواناییشما را در درک و خلق نوشته های منسجم ارزیابی می کند. شما می بایست جملات یا متونی را با کلمات و عبارت صحیح کامل و یا تصحیح نمائید. این بخش از پنج قسمت که مشتمل برشصت و پنج سوال متنوع است تشکیل شده است.
مدت زمان این بخش یک ساعت و پانزده دقیقه است.

شنیدار:

بخش شنیدار توانایی شما را در درک مکالمات انگلیسی ارزیابی می کند. در این بخش از شما خواسته می شود به متون متنوعی گوش دهید. برای مثال سخنرانی های تک گویی، آگهی ها ، اعلان ها و همچنین بخش هایی از برنامه های رادیویی. برخی از این متون شنیداری طولانی و برخی نیز کوتاه بوده و در انتهای هر یک سوالات درک مطلبی برای پاسخگویی در اختیار شما قرار می گیرد.
شما باید نشان دهید که جزئیات،کلیات و همچنین مفهوم متون شنیداری را متوجه شده اید. این بخش شامل چهار قسمت و در کل سی سوال است. مدت زمان این بخش تقریباً چهل دقیقه است.

گفت:

بخش گفت نیازمند تعامل و گفت وگو در موقعیت های متفاوت است. معمولاً شما این بخش را بهمراه داوطلب دیگری خواهید گذراند. از شما خواسته می شود که به سوالات پاسخ دهید، در مکالمات انگلیسی تعامل مناسب نشان دهید، و در مورد تصاویر و نقاشی های ای که در اختیار شما قرار داده خواهد شد صحبت نمائید. این بخش شامل چهار قسمت است که تعامل با ممتحن و داوطلب دیگر، و یک بحث طولانی تر و یا سخنرانی تقریباً یک دقیقه ای را شامل می شوند. مدت زمان مورد نیاز برای کامل کردن این بخش 15 دقیقه است.

نمره:

هر یک از این پنج بخش بیست درصد نمره کل را تشکیل می دهند. امتحان شما براساس A، B، C، D و یا E نمره گذاری خواهد شد که A بالاترین و E پائین ترین نمره هستند. شما برای قبولی در این آزمون و دریافت مدرک باید نمره C یا بالاتر را کسب نمائید.


توضیحات بیشتر


آزمون های انگلیسی عمومی ( General English Exams )
 

1- آزمون KET:
KET مخفف عبارت (Key English Test)، آزمونی در سطح مبتدی می باشد که توانایی افراد را در زمینه گفتاری و نوشتاری زبان در سطح مقدماتی و روزمره می سنجد.
دو نوع آزمون KET وجود دارد. نوع اول ویژه بزرگسالان و نوع دوم KET ویژه مدارس می باشد.
هردو آزمون از یک قالب و درجه سختی سوال پیروی می کنند. تنها فرقشان در این است که در آزمون مربوط به مدارس، محتوا و نوع موضوع های مورد آزمون با توجه به سن، علایق و تجارب دانش آموزان انتخاب شده است.  


2- آزمون PET:  
PET مخفف عبارت ( Preliminary English Test )، آزمونی در سطح متوسط می باشد که توانایی افراد را در هر چهار مهارت زبانی شامل خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن می سنجد.
آزمون PET نیز در دو شکل ارائه می شود. نوع اول ویژه بزرگسالان و نوع دوم ویژه مدارس  میباشد. تنها فرق این دو آزمون در انتخاب محتوا و موضوعات مورد آزمون PET ویژه مدارس می باشد که سعی گردیده از موضوعات و مفاهیمی که مورد علائق و تجربه دانش آموزان بوده استفاده گردد.

3- آزمون FCE:
FCE مخفف عبارت ( First Certificate in English )، آزمونی در سطح فوق متوسط می باشد. FCE آزمونی  ایده آل برای افرادی است که می خواهند انگلیسی را در محیط کار و یا در محیطی آموزشی بکار برند.

4- آزمون CAE:
CAE مخفف عبارت ( Certificate in Advanced English )، آزمونی در سطح پیشرفته می باشد که رسماً توسط دانشگاهها، کارفرمایان و دولتها در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شود.

5- آزمون CPE
CPE مخفف عبارت ( Certificate of Proficiency in English ) می باشد، این آزمون پیشرفته ترین آزمون عمومی زبان انگلیسی است. افرادی که قصد استفاده از زبان انگیسی در زمینه های  حرفه ای و آموزشی را دارند در این آزمون شرکت می نمایند.


دانلود کلیه فایل ها - کلیک کنید

  دانلود دانلود فایل PDF کتاب دانش آموز FCE Result Student Book (حجم: 53 مگابایت)

  دانلود دانلود صوتی کتاب دانش آموز FCE Result Audio (حجم: 59 مگابایت)

  دانلود دانلود فایل PDF کتاب تمرین FCE Result Work Book (حجم: 26 مگابایت)

  دانلود دانلود فایل صوتی کتاب تمرین FCE Result Work Book Audio (حجم: 37 مگابایت)

  دانلود دانلود فایل PDF کتاب معلم FCE Result Teachers Pack (حجم: 42 مگابایت)

  دانلود دانلود فایل ویدویی معلمان FCE Result Teachers DVD (حجم: 90 مگابایت)


رمز رمز  عبور تمامی فایل ها: ww w.irlanguage.com


راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فایل ها را Extract نمایید.

پاسخ دهید

5 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۰:۵۸

Hello to all, it's in fact a nice for me to pay a visit this web site, it includes useful Information.

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۵:۲۶:۵۶

Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your site? My blog site is in the exact same niche as yours and my visitors would genuinely benefit from a lot of the information you provide here. Please let me know if this ok with you. Thank you!

Debbie  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۵:۲۰:۵۹

I'm very happy to read this. This is the kind of manual that needs to be given and not the random misinformation that's at the other blogs. Appreciate your sharing this greatest doc.

http://Adriaknauss.Hatenablog.com/  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۵:۲۱

You could certainly see your enthusiasm in the paintings you write. The arena hopes for more passionate writers like you who aren't afraid to say how they believe. All the time follow your heart.

foot pain from running  ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۳:۱۷:۰۱

Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this piece of writing i thought i could also make comment due to this good paragraph.