تبلیغات

دانلود مجموعه CAE Result برای آمادگی آزمون CAE کمبریج

دانلود مجموعه CAE Result برای آمادگی آزمون CAE کمبریج

بخش های مختلف آزمون CAE


درک مطلب:

بخش خواندن و درک مطلب توانایی شما را در درک متون مکتوب انگلیسی ارزیابی می کند. شما در این بخش چهار نوع متن که از منابع مختلفی مانند کتابها، مجله ها و روزنامه ها استخراج شده اند می خوانید. شما باید سوالاتی را پاسخ دهید که در مورد ایده های کلی متن هستند و همچنین باید ایده ها و نگرش ها را تشخیص دهید. شما می بایست ظرف مدت یک ساعت و پانزده دقیقه به پنجاه سوال پاسخ دهید.

نگارش:

در بخش نگارش شما باید نشان دهید که توانایی نوشتن مطالب معنادار، منظم، منسجم و صحیح را دارید. در این بخش دو سوال وجود دارد. سوال اول بر توانایی شما در فهمیدن و ترکیب اطلاعات تاکید می کند. شما باید اطلاعات را از چندین منبع مانند آگهی ها، یادداشت ها و مقالات جمع آوری نموده و با ترکیب اطلاعات جمع آوری شده یک یا چندین نوشته را خلق نمائید. این بخش ممکن است شامل نامه های رسمی و غیر رسمی، مقالات و گزارشات نیز باشد. در بخش دوم از شما خواسته می شود با استفاده از دانش و تجارب خودتان مطلبی را در مورد موضوع داده شده به نگارش درآورید. شما باید هر دو قسمت بخش نگارش را در مدت زمان دو ساعت تکمیل نمائید و هر یک از نوشته های شما باید تقریباً 250 واژه را در بر داشته باشد.


کاربرد زبان:

بخش کاربرد زبان دامنه واژگان ،گرامر، املاء، علامت گذاری و همچنین تواناییشما در شناخت و خلق نوشته های منسجم را ارزیابی می کنند. شما می بایست جملات یا متونی را با کلمات، عبارت صحیح ، علائم نگارش کامل یا تصحیح نمائید. مدت زمان این بخش یک ساعت و سی دقیقه است.

 شنود:

بخش شنیداری توانایی شما را در درک مکالمات انگلیسی در موقعیت های آکادمیک یا اجتماعی ارزیابی می کند. در این بخش از شما خواسته می شود به متون متنوعی مانند مصاحبه ها، سخنرانی ها و مکالمات گوش دهید و سپس به سوالاتی در مورد اطلاعات خاصی که در آن متون شنیده شده و همچنین در مورد هدف و نگرش متکلمان پاسخ دهید. این بخش شامل چهل سوال است که تقریباً چهل و پنج دقیقه طول می کشد.
گفت:

بخش گفت نیازمند گفت و گو در موقعیت های متفاوت آکادمیک و اجتماعی است. این بخش معمولاً 15 دقیقه طول می کشد. در این بخش داوطلب دیگری نیز شما را همراهی خواهد کرد. بخش اول مصاحبه عمومی ممتحن و تک تک شرکت کنندگان خواهد بود و در بخش دوم شرکت کننده دیگر باید سخنرانی کوتاهی را ارائه دهد. تصاویری در اختیار شما قرار داده می شود که می بایست به مدت یک دقیقه در باره آنها صحبت کنید. شما همچنین باید به داوطلب دیگر گوش دهید و در مورد نظرات او اظهار نظر کنید. بخش سوم بخش حل مشکلات است که شما باید با داوطلب دیگر صحبت کنید و گزارش مکالمات را به ممتحن اعلام نمائید و سوال آخر یک بحث کوتاه مرتبط با بخش قبلی است.
نمره:

هر یک از این پنج بخش بیست درصد نمره کل را تشکیل می دهند. امتحان شما براساس A، B، C،D و یا E نمره گذاری خواهد شد که A بالاترین و E پائین ترین نمره است. شما برای قبولی در این آزمون و دریافت مدرک باید نمره C یا بالاتر را کسب نمائید.


توضیحات بیشتر


آزمون های انگلیسی عمومی (General English Exams)
 

1- آزمون KET:
KET مخفف عبارت (Key English Test)، آزمونی در سطح مبتدی می باشد که توانایی افراد را در زمینه گفتاری و نوشتاری زبان در سطح مقدماتی و روزمره می سنجد.
دو نوع آزمون KET وجود دارد. نوع اول ویژه بزرگسالان و نوع دوم KET ویژه مدارس می باشد.
هردو آزمون از یک قالب و درجه سختی سوال پیروی می کنند. تنها فرقشان در این است که در آزمون مربوط به مدارس، محتوا و نوع موضوع های مورد آزمون با توجه به سن، علایق و تجارب دانش آموزان انتخاب شده است.  


2- آزمون PET:  
PET مخفف عبارت ( Preliminary English Test )، آزمونی در سطح متوسط می باشد که توانایی افراد را در هر چهار مهارت زبانی شامل خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن می سنجد.
آزمون PET نیز در دو شکل ارائه می شود. نوع اول ویژه بزرگسالان و نوع دوم ویژه مدارس  میباشد. تنها فرق این دو آزمون در انتخاب محتوا و موضوعات مورد آزمون PET ویژه مدارس می باشد که سعی گردیده از موضوعات و مفاهیمی که مورد علائق و تجربه دانش آموزان بوده استفاده گردد.

3- آزمون FCE:
FCE مخفف عبارت ( First Certificate in English )، آزمونی در سطح فوق متوسط می باشد. FCE آزمونی  ایده آل برای افرادی است که می خواهند انگلیسی را در محیط کار و یا در محیطی آموزشی بکار برند.

4- آزمون CAE:
CAE مخفف عبارت ( Certificate in Advanced English )، آزمونی در سطح پیشرفته می باشد که رسماً توسط دانشگاهها، کارفرمایان و دولتها در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شود.

5- آزمون CPE
CPE مخفف عبارت ( Certificate of Proficiency in English ) می باشد، این آزمون پیشرفته ترین آزمون عمومی زبان انگلیسی است. افرادی که قصد استفاده از زبان انگیسی در زمینه های  حرفه ای و آموزشی را دارند در این آزمون شرکت می نمایند.


دانلود رایگان کتاب های FCE Result آزمون CAE

CAE Result

 

  دانلود دانلود فایل PDF کتاب دانش آموز CAE Result Student Book (حجم: 20 مگابایت)

  دانلود دانلود صوتی کتاب دانش آموز CAE Result Audio (حجم: 61 مگابایت)

  دانلود دانلود فایل PDF کتاب تمرین CAE Result Work Book (حجم: 11 مگابایت)

  دانلود دانلود فایل صوتی کتاب تمرین CAE Result Work Book Audio (حجم: 69 مگابایت)

  دانلود دانلود فایل PDF کتاب معلم CAE Result Teachers Pack (حجم: 8 مگابایت)


رمز رمز  عبور تمامی فایل ها: ww w.irlanguage.com


راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فایل ها را Extract نمایید.

پاسخ دهید

5 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۲:۳۴

It's wonderful that you are getting thoughts from this post as well as from our argument made here.

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۷:۴۱

Pretty! This has been a really wonderful article. Thanks for supplying this info.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۹:۱۹

I needed to thank you for this great read!! I definitely enjoyed every little bit of it. I have you book marked to look at new stuff you post…

aliserugh.weebly.com  ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۰:۵۹

I am so happy to read this. This is the type of manual that needs to be given and not the accidental misinformation that is at the other blogs. Appreciate your sharing this greatest doc.

صفحه اصلی وب سایت  ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۱:۰۶

Thanks for finally writing about >دانلود مجموعه CAE Result برای آمادگی آزمون CAE کمبریج <Liked it!