تبلیغات

دانلود English Grammar Rebekah Hendershot

دانلود English Grammar Rebekah Hendershot

در این مطلب فیلم آموزش از زبان کاردوآنلاین، آموزش گرامر زبان انگلیسی را خدمت شما کاربران محترم ارایه می دهیم. یادگیری گرامر انگلیسی همیشه برای زبان آموزان یک امر ضروری و پر دغدغه بوده و هست. البته باید یادآور شد که فراگیری دستور زبان هر زبانی به دلیل ساختار ریاضی گون و قاعده وارش اغلب یکی از دشواری های یادگیری آن زبان به شمار می رود. زبان انگلیسی هم از این قاعده مستنثنا نیست. در این مطلب سعی داریم با معرفی یکی از بی نظیرترین سری های آموزش گرامر زبان انگلیسی گامی موثر در یادگیری دستور زبان انگلیسی برداریم. برای مشاهده دانلود English Grammar Rebekah Hendershot به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

X

در این مجموعه ویدیوهای آموزشی گرامر انگلیسی سعی شده از ابتدایی ترین اصول پایه ای گرامر تا سطوح پیشرفته آن آموزش داده شود. زبان آموزان از تمامی سطوح چه مبتدی و چه حرفه ای می توانند از این سری آموزشی بی نظیر استفاده لازم را ببرند. تنها نکته ای که باید در استفاده از این مجموعه بدان اشاره شود، تسلط نسبی به مهارت شنیدار یا Listening انگلیسی می باشد. زبان آموزانی که این مهارت را به حد کافی در خود پرورش داده و قادر به درک گفته های مدرس زبان این مجموعه می باشند، می توانند بهترین استفاده را از این منبع ارزشمند بنمایند. توصیه می شود کاربران از هر گروه و هر سطحی مبادرت به تهیه این سری آموزشی گرامر زبان انگلیسی بنمایند چرا که این مجموعه حتی برای حرفه ای ترین زبان آموزان نیز حرف هایی برای گفتن دارد.

اساتید محترم زبان انگلیسی دانشگاهها و موسسات آموزش زبان کشور نیز می توانند به منظور تدریس گرامر انگلیسی و به عنوان منبعی کمکی برای درس دستور زبان انگلیسی گرایش های رشته زبان از آن بهره جویند.

از دیگر مزایایی که می توان در خصوص این مجموعه بادآور شد، لحن گفتار و تدریس دبیر آموزش گرامر می باشد. دبیر مربوطه سعی کرده با لحنی شاد و سرشار از انرژی و نشاط به تدریس این قوانین خشک و بی روح گرامر زبان بپردازد. وی با آوردن مثالهای جالب به زبان آموزان در درک مفهوم گرامری مورد تدریس خود کمک شایانی می نماید.

هم اکنون بدون هیچ توضیح دیگری می رویم سراغ دریافت این بسته آموزشی گرامر زبان انگلیسی از زبان کاردوآنلاین

 English Grammar Rebekah Hendershot

Rebekah Hendershot makes learning English Grammar fun for both the native speaker improving their writing or for English learners working on the basics. Rebekah begins with explanations of grammar concepts, then dives into detail with examples from pop culture and classic literature, before ending lessons with hands-on examples in useful contexts. Rebekah utilizes her Master’s of Professional Writing from the University of Southern.California as well as her experience teaching and editing under her own company from 2006.

دانلود ویدیو آموزش گرامر انگلیسی

 

  • فرمت: MP4

 

Password: www.kardoonline.com Download 661MB

پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۰:۴۷

After I originally commented I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there an easy method you are able to remove me from that service? Appreciate it!