تبلیغات

دانلود سریال آموزش زبان انگلیسی Connect with English

دانلود سریال آموزش زبان انگلیسی Connect with English

مجموعه Connect with English، یکی از سریال های خوب و موفق آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه، در قالب 48 قسمت آموزشی می باشد که متن تمام قسمت های فایل ویدیویی در فایل ورد (Word) به صورت کامل وجود دارد. مجموعه فوق، یکی دیگر از سریال های آموزش زبان انگلیسی می باشد که برای تقویت تمامی مهارت های زبان انگلیسی فراهم شده است. موضوع این مجموعه داستان زندگی روزمره چند خانواده و شهروند آمریکایی می باشد. این سریال دارای 2 بخش می باشد: Story & Discuss. در ابتدا شما سریال را تماشا می کنید و تمامی فعالیت ها و مواردی که در سریال صورت می گیرد را می توانید به راحتی متوجه شوید که به این صورت بخش مربوط به Story به پایان می رسد. بعد از آن قسمتی از سریال پخش شده را توسط چند زبان آموز به صورت پرسش و پاسخ، تحلیل و بررسی می کنند، که در اینجا هم بخش Discuss به اتمام می رسد. هنگام دیدن این مجموعه باید خیلی با دقت سریال را تماشا کنید که بعد از اتمام بخش اول و با شروع بخش دوم با مشکل مواجه نشوید، زیرا تمامی مطالب مربوط به یکدیگر هستند.

همانطور که در ابتدا گفته شد، این مجموعه همراه با متن فایل ویدیویی می باشد که با استفاده همزمان از متن و سریال، می توانید مهارت لیسنینگ خود را تقویت کنید. این مجموعه برای سطوح متوسط و پیشرفته مناسب می باشد. این مجموعه را علاوه بر زبان آموزان، دبیران و اساتید نیز می توانند تماشا کنند. زیرا این مجموعه برای برقراری ارتباط با زبان انگلیسی بسیار مناسب می باشد و دبیرانی که دوست دارند بهتر با زبان آموزان خود، از طریق زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند، می توانند از این مجموعه استفاده کنند. همچنین زبان آموزانی که در سطح متوسط هستند اما هنوز در زبان انگلیسی و درک مفاهیم آن ضعیف می باشند، حداقل 50 یا 60 درصد از این مجموعه را متوجه خواهند شد. این مجموعه برای یادگیری و درک مطالب محاوره ای زبان انگلیسی بسیار مناسب می باشد. با داشتن این مجموعه علاوه بر یادگیری تمامی مهارت های زبان انگلیسی، به راحتی می توانید با زبان انگلیسی ارتباط برقرار کرده و آن را سریع یاد بگیرید. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 و همچنین دارای لهجه امریکن (American) نیز می باشد.

Through the story of Rebecca, an aspiring singer on a journey across America, Connect With English touches on life's important issues: leaving home, parenting, education, work, love, success, and loss. All of the characters use meaningful, natural language that students can put to work immediately in their own lives. Each episode features dialogue that is slightly slowed down and subtly simplified.

Key lines are repeated, idioms paraphrased, and important events retold. There are constant visual clues to meaning, such as written signs, notes, and documents. Facial expressions, gestures, and body language also reveal meaning for students. Closed captioning can be used as a teaching and literacy resource. For levels from high beginning through low and high intermediate.

 

 

تصاویری از مجموعه:

آموزش زبان انگلیسی از اول

آموزش زبان انگلیسی با لهجه امریکن

آموزش زبان انگلیسی تصویری

دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی

منابع دانلودی آموزش زبان انگلیسی

مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی

پاسخ دهید

2 نظر

ata  ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۱:۲۲

keifiyatesh mozakhraf booooooooooooood.

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۹:۰۶

Thanks for finally talking about >دانلود سریال آموزش زبان انگلیسی Connect with English <Liked it!