تبلیغات

دانلود کتاب های گرامر زبان انگلیسی Oxford Practice Grammar

دانلود کتاب های گرامر زبان انگلیسی Oxford Practice Grammar

مجموعه Oxford Practice Grammar، یکی از بهترین مجموعه کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی همراه با نرم افزار می باشد. این مجموعه، دارای 3 سطح کامل آموزشی (Basic – Intermediate – Advanced) می باشد که تمامی نکات و مطالب مربوط به گرامر زبان انگلیسی را دارا می باشد. مجموعه ای که در اختیار دارید، علاوه بر فایل PDF که دارای Student Book – Lesson Plans and Work Sheets – Supplementary Exercises می باشد، دارای فایل نرم افزار نیز می باشد. این مجموعه با توجه به داشتن فایل نرم افزار دارای قابلیت اینتراکتیو می باشد. آموزش زبان انگلیسی از طریق نرم افزار بسیار لذت بخش و مفید می باشد. زیرا زبان آموز با انجام دادن تمرینات Interactive، بهتر متوجه مطالب مربوطه و نکات مهم می شود. زبان آموزان می توانند ابتدا از طریق فایل پی دی اف این مجموعه، گرامر را به طور کامل آموزش ببینند و بعد همراه با فایل نرم افزار آن، تمامی تمرینات را انجام دهند.

مجموعه فوق یکی از مجموعه های بسیار کامل و مفید برای گذراندن آزمون های TOEFL – FCE – PET می باشد و بسیار سریع شما را برای آزمون های مختلف آماده می کند. زیرا دارای نکات کلیدی و جزئی گرامر زبان انگلیسی می باشد. بعد از پایان هر سطح این مجموعه، آزمونی وجود دارد که میزان یادگیری شما در هر سطحی بررسی و ارزیابی می کند. اگر آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید، به راحتی می توانید در سطح بعدی آماده باشید و آن را شروع کنید. این مجموعه برای تمامی سطوح (مقدماتی – متوسط – پیشرفته) مناسب می باشد. زیرا از آنجایی که این مجموعه دارای 3 سطح کامل می باشد، شما می توانید با توجه به سطحی که خودتان دارید، آن را مطالعه کنید. شما می توانید آموزش قدم به قدم گرامر زبان انگلیسی را با این مجموعه تجربه کنید.

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی می باشد که برای یادگیری آن به بهترین نحو، باید تمامی مهارت های آن را فرابگیرید. گرامر یکی از مهم ترین بخش هر زبان به شما می رود که با یادگیری نکات گرامری زبان انگلیسی نیمی از مشکلات شما در یادگیری زبان برطرف خواهد شد. زیرا اگر گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیرید، به عنوان مثال؛ به راحتی می توانید مبحث زمان ها را هنگام صحبت کردن (Speaking) و یا نوشتن (Writing) بکار ببرید. همینطور و به همین شیوه می توانید گرامر را در یادگیری دیگر مهارت های خود دخیل کنید. مجموعه ای که در اختیار دارید، ویرایش اول (First Edition) و از انتشارات آکسفورد (Oxford) می باشد.

Oxford Practice Grammar knows that students need different types of explanation and practice at each stage of their study. Basic provides lots of practice and short explanations; Intermediate gives you more detail with extended practice; Advanced gives challenging practice activities and in-depth explanations. Great for classroom or self-study.

A three-level English grammar practice series for the classroom or self-study with clear explanations and lots of extra practice. Each level has an interactive Practice-Boost CD-ROM.

 

 

دانلود

 

 

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...