تبلیغات

دانلود مجموعه تقویت مهارت مکالمه Fluent English

دانلود مجموعه تقویت مهارت مکالمه Fluent English

مجموعه Fluent English، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت مکالمه می باشد. این مجموعه در واقع جهت تقویت مهارت Speaking و Listening برای شما زبان آموزان عزیز فراهم شده است. مجموعه فوق دارای فایل های PDF و MP3 می باشد، که فایل پی دی اف آن دارای 20 درس می باشد. موضوعات این دروس مختلف و متنوع می باشد و همچنین دارای موضوعات روزمره نیز می باشد. تنها 10 درس از این مجموعه، مربوط به تجارت و بازرگانی می باشد، که تمامی نکات لازم را در آن برای زبان آموزان بیان کرده است. فایل صوتی این مجموعه، بیش از 25 ساعت آموزش را دارا می باشد، که این روش آموزش، باعث تقویت مهارت شنیداری زبان آموز نیز می شود. همچنین مجموعه فوق دارای متن فایل صوتی نیز می باشد.

موضوعات این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که شما در طول روز با آنها سروکار دارید. هدف این مجموعه، تقویت مهارت مکالمه شما زبان آموزان عزیز می باشد، یعنی دقیقا همان چیزی که زبان آموزان به دنبال آن هستند. اکثر زبان آموزان با رفتن به کلاس آموزش زبان انگلیسی و یا تهیه کردن کتاب های آموزشی، قصد دارند مهارت مکالمه خود را تقویت کنند، که علاوه بر صرف هزینه زیاد، وقت با ارزش خود را نیز هدر می دهند، اما متوجه نمی شوند. زبان آموزان می توانند با این مجموعه، در منزل و بدون صرف وقت و هزینه زیاد، مهارت مکالمه خود را تقویت کنند و سطح خود را در این مهارت افزایش دهند. کسانی که برای تقویت مهارت مکالمه خود، فرصت زیادی ندارند، این مجموعه باعث می شود که به سرعت در این امر پیشرفت کنند.

مجموعه فوق با توجه به دارا بودن موضوعات مختلف و روزمره، یک منبع خوب برای یادگیری لغات زبان انگلیسی محسوب می شود. این مجموعه برای سطوح متوسط و پیشرفته مناسب می باشد. وقتی زبان آموزان به سطح بالاتری از زبان انگلیسی می رسند، دیگر احتیاجی ندارند که لغات، گرامر و دیگر مهارت ها را به صورت جز به جز یاد بگیرند، بلکه به مجموعه ای احتیاج دارند که تمام تکنیک ها و روش های لازم را برای داشتن یک مکالمه خوب را به آنها اموزش دهد. این مجموعه (فایل صوتی) دارای لهجه امریکن American می باشد.

Many have said that the English language is one of the hardest to learn. However, with the right training, learning English as a second language can be a fun and positive experience. In this article you will better understand how to tackle the English language and how to speak English fluently.

One mistake that people often make is putting in effort to study grammar rather than conversational English. In order to become a good English speaker, remember to focus on actually conversing rather than just memorizing grammatical rules. To speak good English you need to focus on conversing!


Also remember to LISTEN! Sometimes, you can begin to understand other people before actually being able to speak fluently yourself. This is a step in the right direction. Being able to understand others will help in forming conversation yourself. Be sure to completely immerse yourself in the language. If you continue to limit yourself to social circles that do not speak English, it will make fluency that much more difficult. By submerging yourself in the language you will be forced to learn and use the English language.

 

 

دانلود

 

 

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش تجارت و بازرگانی

آموزش سزیع مکالمه انگلیسی

آموزش صوتی مکالمه زبان انگلیسی

آموزش قدم به قدم مکالمه زبان انگلیسی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...