تبلیغات

مجموعه دروس مکالمه ی انگلیسی برای همه

مجموعه دروس مکالمه ی انگلیسی برای همه

در این قسمت قصد داریم مجموعه دروس صوتی آموزش زبان انگلیسی گروه های واتس اپ انگلیسی برای همه (اختصاصی کاردوآنلاین) را به شما عزیزان معرفی کنیم. درس های آموزش زبان انگلیسی در گروه واتس اپ کاردوآنلاین یکی دیگر از مطالبی است که توسط گروه آموزش زبان کاردوآنلاین برای علاقه مندان به زبان انگلیسی منتشر شده است. برای دانلود این درس به ادامه ی مطلب بروید.

ما در گروه آموزش زبان کاردوآنلاین مفتخر به این هستیم است که همیشه سعی کرده ایم بهترین و جذاب ترین و جدیدترین روش ها را برای آموزش زبان انگلیسی به شما دوستان عزیز و علاقه مندان محترم و کاربران وفادار سایت کاردوآنلاین انتخاب کنیم. نمونه هایی از این موضوع عبارت اند از:

و به تازگی یکی دیگر از کانال های آموزش زبان انگلیسی ما به شما:

در گروه های آموزشی زبان انگلیسی واتس اپ کاردوآنلاین که از طریق همان لینک بالا می توانید اطلاعاتی کاملی در مورد آنها به دست بیاورید، سعی کرده ایم که زبان انگلیسی را با جذابیت هر چه تمام تر خدمت شما عرضه کنیم. محوریت این دورس مکالمه ی زبان انگلیسی هستند. به علاوه، به سوالات مطرح شده از سمت کاربران که در مورد دروس می باشد نیز در قالب درس های صوتی پاسخ داده می شود.

درباره ی مدرس این دروس:

برای عضویت و دریافت دروس آموزش زبان انگلیسی در گروه های واتس اپ کاردوآنلاین از این صفحه دیدن فرمایید.

 

http://www.kardoonline.com/%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%87-%DB%8C-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%D9%87/

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۸:۴۷

It is actually a great and helpful piece of information. I am glad that you shared this helpful info with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing.

How do you treat a sore Achilles tendon?  ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۳:۱۴

I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back later. Many thanks