تبلیغات

دانلود Q Skills for Success Listening and Speaking Intro

دانلود Q Skills for Success Listening and Speaking Intro

http://uport.ir/do.php?imgf=d8d52780de751.jpg

چندی پیش یکی از کاربران عزیز در نظرات عنوان کرده بود که مجموعه ی Q Skills for Success را بر روی سایت کاردوآنلاین منتشر کنیم. بسیاری از دوستان درخواست های خود را در نظرات قرار می دهند و درخواست منتشر کردن مجموعه ی خاصی را دارند. طبیعی ست که انجام دادن همه ی این درخواست ها کمی زمان می برد ولی بدون شک به تمامی درخواست ها جواب خواهیم داد. و اما در این قسمت از سایت کاردوآنلاین مجموعه ی Q Skills for Success Listening and Speaking را به شما تقدیم می کنیم.

مجموعه ی Q Skills for Success Listening and Speaking با در نظر گرفتن Academic Word List به شما کمک می کند که گستره ی وسیعی از واژگان زبان انگلیسی را در یک ساختار پرسشی و پاسخی فرا بگیرید. در ابتدا و پایین هر فصل خروجی مورد نظر برای زبان آموز و اهداف تدریس از هر فصل بخش شده است.

یک بار دیگر از دوست عزیزی که در کامنت یکی از پست ها درخواست انتشار این مجموعه را داده بود تشکر می کنیم. ضمناً، قسمت هایی که از این مجموعه هنوز در دسترس نیست به محض منتشر شدن بر روی سایت قرار گرفته و اخبار اپدیت شدن این پست بر روی سایت منتشر می شود.

http://www.kardoonline.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-q-skills-for-success-listening-and-speaking-intro/

پاسخ دهید

4 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۶:۳۳

I do not even know the way I stopped up right here, however I thought this post was once good. I don't recognize who you might be but definitely you are going to a well-known blogger for those who are not already. Cheers!

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۳:۲۶:۱۱

Wow, that's what I was searching for, what a stuff! present here at this website, thanks admin of this site.

http://Ledahonts.Weebly.com/blog/treatment-for-hammer-toe-pain  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۲:۴۳:۵۷

My brother recommended I would possibly like this website. He was totally right. This post truly made my day. You can not imagine just how much time I had spent for this info! Thank you!

Unknown  ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۷:۳۳:۳۶

Glad to be one of several visitors on this amazing internet site :D.