تبلیغات

دانلود آموزش زبان انگلیسی با اخبار BBC Learning English Lingohack

دانلود آموزش زبان انگلیسی با اخبار BBC Learning English Lingohack

Lingohack مجموعه ای تصویری تولید شده توسط BBC Learning English است که به آموزش زبان انگلیسی با کمک اخبار روز می پردازد. این مجموعه 16 فایل ویدویی آموزش ویدیویی مربوط به سال 2015 را در بر می گیرد که تمرکز اصلی آن بر روی آموزش لغات مهم و کاربردی است که در اخبار زبان انگلیسی به کار می رود. در ابتدای هر درس لغات مهم به همراه ترجمه فارسی ارائه می گردد و در ادامه خبر مربوطه به دو شکل با زیرنویس و بدون زیرنویس پخش می گردد. هر درس این مجموعه در حدود 3 تا 5 دقیقه است که برای آشنایی بیشتر زبان آموزان با لهجه بریتیش و همچنین آشنایی با لغات کاربری اخبار انگلیسی مفید خواهد بود. همچنین به همراه فایل های ویدویی فایل PDF برای هر درس ارائه گردیده است که شامل متن درس، لغات مهم، تمرین و پاسخ خواهد بود.

http://uport.ir/do.php?imgf=a26b104fa90b1.jpg

دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی با اخبار

 

BBC Learning English Lingohack



رمز رمز  عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


دانلود دانلود مجموعه BBC Learning English Lingohack سال 2015   (حجم: 434 مگابایت)


رمز رمز  عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


 راهنما: پس از دانلود فایل Rar، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده، فایل ها را Extract نمایید. (کلیک راست نموده و گزینه Extract Here را انتخاب کنید.)

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۱:۵۳

I do accept as true with all the ideas you've introduced in your post. They're really convincing and will certainly work. Still, the posts are very brief for starters. Could you please extend them a little from subsequent time? Thank you for the post.

Can better posture make you taller?  ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۷:۵۳

I've been browsing on-line more than three hours these days, but I by no means found any interesting article like yours. It's beautiful worth sufficient for me. In my view, if all web owners and bloggers made just right content material as you did, the net shall be much more helpful than ever before.