تبلیغات

دانلود کتاب های آزمون آیلتس Achieve IELTS

دانلود کتاب های آزمون آیلتس Achieve IELTS

 


دانلود رایگان کتاب آموزشی آزمون آیلتس

 

Achieve IELTS


مجموعه کتاب های Achive IELTS یکی از مجموعه های کاربردی آزمون آیلتس است که در دو نسخه 1 و 2 منتشر شده است. کتاب Achieve IELTS 1 برای زبان آموزان سطح Intermediate تا Upper Intermediate تنظیم شده است و او را برای کسب نمره 4.5 تا 6 در آزمون آیلتس آماده می سازد و به همین ترتیب کتاب دوم آن برای سطح Upper Intermediate تا Advanced طراحی شده و زبان آموز را برای کسب نمره 5.5 تا 7.5 آماده خواهد ساخت. این کتاب ها برای هر چهار مهارت آزمون آیلتس تنظیم شده است. به همراه کتاب های Student Book فایل های صوتی و کتاب های Teachers Book نیز در اختیار زبان آموزان آزمون آیلتس قرار گرفته است تا سبب یادگیری عمیق تر مطالب شود. علاوه بر این دو کتاب مجموعه های دیگری نیز برای دانلود ارائه شده است. مجموعه اول Achieve  Achieve IELTS Grammar & Vocabulary به همراه فایل صوتی است که مختص گرامر و لغات آزمون آیتلس است و کتاب دوم، Achieve IELTS Practice Test Book است که شامل چهار آزمون آیلتس به همراه فایل صوتی و پاسخ است.


Developed and tested at UK and European universities and language schools by experienced IELTS teachers and examiners, Achieve IELTS recognises students' real aims and ambitions by preparing them for examination success and student life in international education.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
 

 

تصاویر نمونه







دانلود کتابهای آموزشی آزمون آیلتس

Achive IELTS

لینک مستقیم


 

دانلود  (حجم: 28 مگابایت)

دانلود  (حجم: 49 مگابایت)

دانلود  (حجم: 138 مگابایت)


 

دانلود  (حجم: 57 مگابایت)

دانلود  (حجم: 36 مگابایت)

دانلود  (حجم: 71 مگابایت)

دانلود  (حجم: 90 مگابایت)


 

دانلود  (حجم: 10 مگابایت)

دانلود  (حجم: 135 مگابایت)


 

 

دانلود  (حجم: 35 مگابایت)

دانلود  (حجم: 75 مگابایت)


رمز رمز  عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فایل ها را Extract نمایید.

پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۱:۰۶

What's up Dear, are you actually visiting this website regularly, if so after that you will without doubt obtain good know-how.