تبلیغات

دانلود آمادگی برای آزمون آیلتس با Step Up to IELTS

دانلود آمادگی برای آزمون آیلتس با Step Up to IELTS

کتاب Step Up to IELTS راهنمای جامعی برای آزمون آیلتس است که برای کاربران در این مطلب معرفی می کنیم. آزمون آیلتس همانند آزمون تافل در میان سایر آزمون های بین المللی زبان، همچون GRE ،FCE، MCHE و یا GMAT از عمومیت بیشتری برخوردار بوده و بسیاری از دانشگاههای معتبر جهان برای پذیرش دانشجویان خارجی خود شرط نمره آیلتس را مدنظر دارند. کتاب حاضر کمک شایانی به آندسته از زبان آموزانی که قصد دارند در آزمون آیلتس بالاترین نمرات را کسب نموده و بدین وسیله بتوانند به هدف خود برسند می نماید. همانگونه که مستحضرید نمره آزمون آیلتس بین 1 تا 10 است که در این میان نمره کمتر از 7 در دانشگاههای معتبر مورد پذیرش واقع نمی شود. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم.

آزمون IELTS هم مانند آزمون تافل و برخی آزمونهای دیگر زبان انگلیسی دارای چندین مرحله به منظور سنجش مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی داوطلبان است. این مهارتها عبارتند از Reading، Writing، Speaking و Listening. در هر بخش به تناسب مهارت مدنظر تعدادی سوال مطرح شده و زمانی نیز برای پاسخگویی به این سوالات در نظر گرفته می شود. مثلا در بخش Reading و درک مطلب داوطلب باید در طی زمان مشخصی چند متن نسبتا بلند را خوانده و به سوالات مطرح شده در آنها پاسخ دهد. در بخش Writing نیز چند موضوع مطرح می شود که داوطلب باید درباره آن موضوع چندین خط بنویسد. البته در این بخش بحث گرامر، Punctuation (نقطه گذاری) و پیوستگی بین مطالب متن (Coherence و Cohesion) مورد بررسی قرار می گیرد. در بخش های Speaking و Listening نیز معمولا به صورت مصاحبه از فرد داوطلب در حدود 15 الی 20 دقیقه به صورت رو در رو پرسشهایی را مطرح کرده و او باید به صورت روان و با درک کامل موضوع به آنها پاسخ دهد.

کتاب Step Up To IELTS کاری از دانشگاه کمبریج دقیقا به همین منظور نگاشته شده و سعی دارد تمامی این مهارت ها را تا جای ممکن در داوطلب تقویت کرده و وی را برای آزمون آیلتس آماده سازد. هم اکنون امکان دانلود این کتاب ارزشمند از وبسایت کاردوآنلاین برای علاقمندان میسر است.

Step Up to IELTS

Step Up to IELTS Self-study Student’s Book by Vanessa Jakeman and Clare McDowell-Step Up to IELTS covers essential exam skills and language for IELTS in approximately sixty hours of teaching time, and familiarises students quickly with the exam. The course covers both the Academic and General Training modules. Shorter, achievable exam-type tasks build students’ exam skills, before students try the more challenging tasks at authentic test level. The test practice sections at the end of each unit together constitute a whole sample IELTS test.Step Up to IELTS Self-study Student’s Book by Vanessa Jakeman and Clare McDowell is a must read book.

محتویات

  • فایل PDF کتاب Step Up to IELTS
Password: www.kardoonline.com Download MB

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...