تبلیغات

Essential Grammar in Use Supplementary Exercises With key

Essential Grammar in Use Supplementary Exercises With key

Essential Grammar in Use Supplementary Exercises With key

: عنوان انگلیسی

خودآموز گرامر زبان انگلیسی به همراه تمارین و کلید

: عنوان فارسی

Grammar and English Usage - کتابهای آموزش گرامر و کاربرد زبان انگلیسی

: طبقه بندی
 : توضیحات کوتاه
آیا تا به حال اسم «مورفی» را شنیده‌اید؟ اگر نشنیده‌اید اکنون بهترین وقت است که این کتاب او را در دست بگیرید و از نزدیک ببینید که چرا این کتاب ، سال‌هاست به عنوان بهترین کتاب دستور زبان انگلیسی شناخته شده است. توضیحات هر مورد دستوری بسیار شفاف و همراه با تصویر مرتبط ارایه شده است بطوری که هرکسی با خواندن آن‌ها و نیز مثال‌های موجود در کتاب ، برای همیشه دستور زبان انگلیسی را به صورت عمیق فراخواهد گرفت. کلیه‌ی تمرینات و مثال‌هایی که در این کتاب خواهید دید، دارای پاسخ‌نامه هستند که آن‌ها نیز در انتهای کتاب آورده شده‌‌اند.
این کتاب دارای 184 تمرین است که هر تمرین مربوط به یکی از مباحث ضروری گرامر زبان انگلیسی است. به دلیل وجود جواب تمارین در آخر کتاب، این کتاب می تواند به عنوان خودآموز گرامر زبان انگلیسی مورد استفاده قرار گیرد.
نکات گرامری که در این کتاب شرح داده شده است بر اساس سختی مباحث طبقه بندی نشده اند و شما می توانید با توجه به نیاز خود به بخش مربوطه در کتاب مراجعه کنید. اما تمارین مختلفی که درباره ی هر یک از مباحث گرامری آورده شده اند براساس سختی مباحث طبقه بندی شده است پس بهتر است تمرین ها را به ترتیب حل کنید. بسیاری از تمارین به شکل نامه، مکالمه و مقاله های کوتاه هستند که با انجام دادن آنها علاوه بر یادگیری مبحث گرامری می توانید جملات موجود در تمارین را در مکالمات و نوشتار خود بکار ببرید.
English: زبانHelen Naylor & Raymond Murphy: مولف/ناشر
PDF: فرمت فایل3.79 MB: حجم فایل
113: تعداد صفحاتwww.learn-english.ir: رمز فایل
   : دریافت فایل

دانلود

پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۰:۲۱

Hello, Neat post. There is an issue along with your web site in web explorer, would test this? IE still is the marketplace chief and a big component to people will miss your wonderful writing because of this problem.