تبلیغات

دانلود کاملترین مرجع آموزشی و آمادگی برای آزمون تافل

دانلود کاملترین مرجع آموزشی و آمادگی برای آزمون تافل

 

کاملترین بسته خودآموز تافل در ایران!

مناسب برای همه دانشجویان و افراد مایل به کار و تحصیل در کشورهای خارجی و همه علاقمندان به شرکت در آزمون تافل

اگر قصد شرکت در آزمون Toefl را دارید

اگر می خواهید قبل از آزمون اطلاعات بسیار جامعی در مورد شرایط و نحوه آزمون کسب کنید

اگر به علت گستردگی مطالب مرور آنها برایتان وقت گیر است

اگر می خواهید مهارت های خود را بالاتر ببرید

و در نهایت اگر می خواهید موفق شوید

بسته کامل و ارزشمند آمادگی برای آزمون تافل را به شما پیشنهاد می کنیم.

در این بسته منابع اصلی آزمون تافل به صورت فایل های نوشتاری و صوتی و اینتراکتیو به همراه شبیه سازهای امتحان گردآوری شده است.
 

اکثر شما با کلمه TOEFL رو به رو شده اید این کلمه مخفف Test of English as a Foreign Language می باشد که در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود و میزان توانایی شما را در زمینه برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. داشتن مدرک تافل برای کسانی که قصد دارند در کشورهای امریکا و کاناد و ... تحصیل یا کار کنند و یا قصد مهاجرت به این کشورها را دارند ضروری است. این آزمون توسط موسسه ETS در سه نوع کاغذی ، کامپیوتری و اینترنتی برگزار می‌شود که در بیش از شش هزار موسسه و در بیش از یکصد و سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

توضیحات تکمیلی در رابطه با آزمون تافل:

آزمون کاغذی PBT:
همانطور که از نام این آزمون مشخص است، داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید به سوالات موجود در دفترچه آزمون پاسخ دهند. این آزمون جای خود را رفته رفته به آزمون اینترنتی داده‌است و در واقع در آینده‌ای نه چندان دور کاملا منسوخ خواهد شد. در آزمون کاغذی سه مهارت زبان آموز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد:
- مهارت شنیداری (Listening Comprehension)
- ساختار زبان (Structure and Language)
- مهارت خواندن (Reading Comprehension)
علاوه بر سه مهارت فوق یک قسمت برای مهارت نوشتن هم وجود دارد که در یک فرصت 30 دقیقه‌ای بایستی داوطلب بتواند در مورد موضوع مشخصی بنویسد. نمرات بدست آمده از هر قسمت بعد از تغییر مقیاس یافتن با هم جمع شده و نمره کل داوطلب را مشخص می‌کند. این نمره می‌تواند بین 310 تا 677 تغییر کند. بنابراین هیچ نمره مشخصی برای قبولی یا رد شدن در این آزمون وجود ندارد و همه شرکت کنندگان در این آزمون نمره آزمون را دریافت خواهند کرد. نمره مورد نیاز داوطلب بستگی به محلی دارد که داوطلب می‌خواهد نمره آزمون تافلش به آنجا ارسال شود. معمولا برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور نمره بالاتر از 550 مورد نیاز است.

آزمون اینترنتی iBT:
این آزمون در اواخر 2005 معرفی شد و به میزان قابل توجهی جایگزین دو نوع دیگر «مبتنی بر کامپیوتر» و «مبتنی بر دفترچه» گردید. این آزمون ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان و ایتالیا برگزار گردید و از سال 2006 به کشورهای دیگر نیز بتدریج راه یافت. در این نوع آزمون شرکت کنندگان بایستی در تاریخهای مشخص شده در محل حوزه آزمون حضور پیدا کرده و از طریق اینترنت آزمون را برگزار کنند. اعتبار مدرک این آزمون با مدارک امتحانات تافل قدیمی یکسان است ولی این آزمون دارای تفاوتهایی می‌باشد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
- برخلاف تافل قدیمی که بیشتر تاکید بر روی گرامر بود، این آزمون تمامی مهارتهای زبانی را پوشش می‌دهد.
- فاصله زمانی بین شرکت در آزمون و دریافت نتیجه بر روی اینترنت حدود دو هفته می‌باشد.
- این آزمون هر ماه چند بار برگزار شده و داوطلبان آزادی عمل بیشتری در انتخاب تاریخ آزمون دارند.
این آزمون 4 ساعته بوده و دارای 4 بخش است. هر بخش ممکن است یک یا حتی چند مهارت را مورد آزمایش قرار دهد. یادداشت برداری در این روش بر خلاف روش مبتنی بر دفترچه مجاز است. این آزمون نمی‌تواند بیشتر از یک بار در هفته برگزار شود. البته باید دقت کرد که ممکن است یک یا چند بخش به صورت طولانی (طولانی تر از حد معمول) ارائه شوند. در این صورت مشخص نیست کدام بخش از سوالها واقعاً تصحیح شده و جزو نمره در نظر گرفته می‌شوند. انتخاب سوالات تقریبا به صورت تصادفی است.

 

در ادامه فقط بخشی از منابع موجود در این مجموعه ارزشمند را آورده ایم

این مجموعه حاوی 2 بخش:

1)بخش مالتی مدیا

2)بخش نرم افزاری

 

Computer based and Paper Tests:(ایبوک و آیدیو)

Kaplan TOEFL iBT 2007-2008 Edition:(ایبوک و آیدیو)

مجموعه 4 آزمون کامل ، همراه با جوابهای تشریحی و تمرینات متمرکز در هر بخش به همراه امکانات کامل Multimedia از ابزارهای بسیار موثر نرم افزار نامبرده میباشد . همچنین شرایط بسیار دقیقی به منظور سنجش کابر و راهنمایی موثر جهت برطرف ساختن نکات ضعف احتمالی وی در نرم افزار پیش بینی گردیده است .
بسته آموزشی Kaplan محتوی 3 عدد CD میباشد که دیسک اول شامل نرم افزار و مابقی شامل فایلهای MP3 میباشد . به جهت ساختار خاصی که جهت حفظ منافع تجاری Kaplan در CD نرم افزار به کار گرفته شده است دیسک اول در قالب یک فایل Image با فرمت iso به حجم 238 مگابایت آماده گردیده که پس از فشرده سازی و Part به دو قسمت 85 مگابایتی تبدیل گشته است و دو CD صوتی نیز هر دو در قالب یک فایل فشرده 67 مگابایتی در اختیار دوستان قرار میگیرد. پس از Extract دوقسمت اول یک فایل با فرمت iso در اختیار ما میباشد که باید توسط یکی از نرم افزارهای Nero ..... بر روی یک عدد سی دی Month گردد . دوستان توجه داشته باشند که که Month بر روی سی دی با رایت عادی اندکی متفاوت میباشد و شما باید در Nero یا هر نرم افزار دیگری که مورد استفاده قرار میدهید باید از گزینه Image Burn یا مورد مشابه استفاده نمایید .لازم به ذکر میباشد که متاسفانه پس از نصب نرم افزار و در زمان استفاده از آن حضور CD در درایو الزامی میباشد که در حقیقت CD به منزله قفل نرم افزار در نظر گرفته شده است عزیزان با تجربه تر میتوانند براحتی با استفاده از نرم افزارهای ساخت CD مجازی بر این محدودیت فائق آیند.

Longmans TOEFL iBT:(ایبوک و آیدیو) 

دانلود کاملا رایگان منابع کتب تافل اینترنتی کاغذی نرم افزارهای شبیه ساز TOEFL iBT PBTمجموعه ای کامل برای امتحان تافل از موسسه مطرح Longmans

Princeton - Cracking TOEFL iBT:(ایبوک و آیدیو)

The Official Guide to the TOEFL iBT:(ایبوک و آیدیو)

2)بخش نرم افزاری هم شامل:

Longman Student 3.0 for TOEFL Test

TOEFL Longman Complete Course CD-ROM

The_Next_Generation

حجم:6.2 گیگابایت



  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود www.vatandownload.com

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...