تبلیغات

دانلود نمونه تست های تافل TOEFL iBT 24 Mock Tests

دانلود نمونه تست های تافل TOEFL iBT 24 Mock Tests

نمونه تست های تافل TOEFL iBT 24 Mock Tests که با نام تست های تافل TPO نیز شناخته می شوند، یکی دیگر از منابع آمادگی آزمون تافل است که در این قمست از مرکز دانلود منابع زبان های خارجی آن را به شما عزیزان و دوست داران تقدیم می کنیم.

 

آزمون تافل چیست؟

تافل یک آزمون جامع زبان انگلیسی است که برای ورود به بیش از 4400 کالج و دانشگاه در ایالات متحده و کانادا، و دیگر بخشهای جهان، مورد نیاز می‌باشد. همچنین خارجیانی که دارای مشاغل حرفه‌ای می‌باشند، برای ادامه فعالیتهای حرفه‌ایشان در آمریکا و کانادا مرتباً به یک رتبه تافل نیاز دارند. نمره کسب شده در این آزمون جهت پذیرش در این دانشگاه ها به مدت دو سال دارای اعتبار می باشد.

دانلود نمونه تست های تافل TOEFL iBT 24 Mock Tests

TOEFL iBT 24 Mock Tests، نرم افزاری است برای آمادگی آزمون تافل، این نرم افزار دربردارنده 24 نمونه واقعی آزمون تافل است که تمامی مهارت های آزمون (Reading,Listening,Speaking,Writing) را در پوشش می دهد. در طراحی نرم افزار، سوالات از آزمون های واقعی تافل انتخاب شده اند، همچنین زبان آموز می تواند در بخش مجزایی پاسخ سوالات را نیز مشاهده نماید.

TOEFL iBT 24 Mock Tests

Take TOEFL® Practice Online

The only official practice test for the TOEFL Internet-based test (iBT) and the only test preparation that uses real TOEFL iBT questions.

Get the experience of taking the real TOEFL iBT. With this official practice test, you can improve your skills, receive instant scores and performance feedback. Practice now online – at home, in class, 24/7. Buy more than one volume to get additional practice as each volume has a different set of questions.

Part 1

پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۶:۲۱

Hurrah, that's what I was exploring for, what a information! present here at this webpage, thanks admin of this web page.