تبلیغات

مصاحبه با رتبه 1 کنکور زبان 95

مصاحبه با رتبه 1 کنکور زبان 95

خانه زبان ایرانیان | انگلیسی و فرانسه , smartenglish


مصاحبه با رتبه 1 کنکور زبان 95

سرنخ موفقیت در کنکور را خودم کشف کردم/ تمرکز، اکسیر کنکور 96

 

رتبه یک زبان‌های خارجه در کنکور سراسری سال 95 گفت: مطالعه کتاب‌های انگلیسی در کنار سایر دروس عامل موفقیت من در رشته زبان بود.

نسترن رئیسی دهکردی رتبه یک زبان های خارجه در کنکور سراسری سال 95  با اشاره به اینکه علاوه بر زبان در رشته تجربی هم شرکت کرده‌ام، اظهار داشت: من بیشتر وقت خود را صرف مطالعه درسهای رشته تجربی کرده ام و در رشته زبانهای خارجه با استفاده از پیشینه‌ی سطح علمی زبان زمان زیادی را صرف مطالعه‌ نکردم.
 
وی بیان کرد: من برای تقویت زبان از سال سوم دبیرستان به دیدن فیلم و خواندن کتابهای مختلف انگلیسی پرداختم و این کار تاثیر بسیاری در موفقیت های من در کنکور سراسری امسال داشت.
 
رییسی عنوان کرد: من در دوران مدرسه علاوه بر درسهای رشته تجربی به مطالعه کتابهای انگلیسی نیز می پرداختم و این مسئله برای من به نوعی سر نخ موفقیت در کنکور بود.
 
رتبه یک زبان‌های خارجی گفت: خانواده در موفقیت من نقش به سزایی داشتند و زحمات  زیادی را برای من و خواهر دوقلویم کشیدند تا ما موفق شویم.
 
وی ادامه داد: توصیه من به داوطلبان کنکور 96 این است که از پیش دانشگاهی سعی کنند با لذت  و تمرکز بالا درس بخوانند و در محیطی عاری از استرس و اضطراب مطالعه کنند.

 

پاسخ دهید

4 نظر

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۳:۰۲:۲۵

Hi there! This post could not be written any better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I will send this information to him. Pretty sure he'll have a very good read. I appreciate you for sharing!

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۳:۲۲

Wow, this paragraph is good, my sister is analyzing these kinds of things, therefore I am going to inform her.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۹:۴۲

Wow, wonderful weblog structure! How lengthy have you ever been blogging for? you make blogging glance easy. The total glance of your site is excellent, let alone the content!

enthusiasticser65.jigsy.com  ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۳:۲۵

Thanks in support of sharing such a good thinking, post is pleasant, thats why i have read it entirely