تبلیغات

دانلود رایگان انیمیشن Ratatouille

دانلود رایگان انیمیشن Ratatouille


دانلود رایگان هفدهمین انیمیشن برتر جهان


Ratatouille


یکی از راه های تقویت زبان، مشاهده فیلم و سریال های مرتبط با آن زبان است. کارتون ها و فیلم های انیمیشن یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید.

مرجع آموزش زبان ایرانیان قصد دارد از این پس، به صورت منظم 50 انیمیشن برتر جهان معرفی توسط سایت IMDB را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار دهد. پایگاه IMDB ،که نام آن مخفف Internet Moive Database می باشند، معتبرترین سایت رتبه دهی فیلم، سریال و کارتون های سراسر جهان می باشد رتبه های اعلام شده در این سایت بر اساس رأی جمع کثیری از کاربران از سراسر جهان با رعایت عدالت می باشد.

از آنجایی که اکثر این انیمیشن ها به زبان انگلیسی و همچنین تمامی انیمیشن ها دارای زیر نویس انگلیسی می باشند لذا این مجموعه می توانند به طور خاص جهت تقویت زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته : این انیمیش ها معمولا به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و فرانسه می باشند. در هنگام دانلود به زبان انیمیشن که در زیر لینک دانلود ذکر می شود، دقت نمایید.


خلاصه ی داستان انیمیشن:

با آرزوی تبدیل شدن به سرآشپز، یک نابغه آشپزی در شکل یک موش، با کارگر جوان یک رستوران مشهور، هم پیمان می شود.


Summary:

With dreams of becoming a chef, a culinary genius in the form of a rat, makes an unusual alliance with a young kitchen worker at a famed restaurant.


برای مشاهده محتوای انیمیشن ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تصاویری از محیط کارتون








Storyline

A rat named Remy dreams of becoming a great French chef despite his family's wishes and the obvious problem of being a rat in a decidedly rodent-phobic profession. When fate places Remy in the sewers of Paris, he finds himself ideally situated beneath a restaurant made famous by his culinary hero, Auguste Gusteau. Despite the apparent dangers of being an unlikely - and certainly unwanted - visitor in the kitchen of a fine French restaurant, Remy's passion for cooking soon sets into motion a hilarious and exciting rat race that turns the culinary world of Paris upside down.


روش پیشنهادی استفاده از انیمیشن جهت تقویت زبان


 

1- روش کمکی

فیلم ها و انیمیشن هایی که با اهداف آموزش زبان تهیه نشده اند تنها می توانند به عنوان منابع کمکی مورد استفاده قرار بگیرند به این معنی که شما در فرآیند یادگیری زبان در حالی که از منابع دیگری برای تقویت زبان استفاده می کنید، از فیلم ها و انیمیشن های مناسب استفاده نمایید. استفاده از انیمیشن ها به دلیل استفاده از ادبیات ساده تر در کلمات و گفتار شخصیت ها، مناسب تر از فیلم ها خواهد بود. تقویت listening ، تقویت دایره لغات، درک اصطلاحات در گفتار های عامیانه و ... از مزایای استفاده از فیلم  و انیمیشن خواهد بود.

 

2-  روش استفاده

a. استفاده از زیرنویس : 

اگر قصد تقویت زبان انگلیسی را دارید توصیه می شود انیمیشن ها حتما با استفاده از زیر نویس انگلیسی مورد استفاده قرار بگیرد. در هنگام مشاهده انیمیشن پس از ظاهر شدن زیرنویس می توانید فیلم را متوقف کرده زیر نویس را بخوانید و مجدد فیلم را اجرا کنید. این کار سبب خواهد شد که با نوشتار و تلفظ کلمات و جملات جدید به طور همزمان آشنا شوید.

 

b.استفاده از دیکشنری:

در هنگام مشاهده فیلم توصیه می شود یک نرم افزار دیکشنری ساده و مناسب باز باشد تا به سرعت معنای کلمات ناآشنا را جستجو کنید و ادامه ی فیلم را مشاهده کنید. البته اگر معنای کلمات ناآشنا قابل حدس زدن است می توانید روی کاغذ نوشته و بعدا آنها را در دیکشنری چک کنید.

 

c.مشاهده چندباره :

رمز فراگیری یک زبان و کلا مسائلی که با حافظه در ارتباط است، تکرار است. لذا اگر قصد دارید از فیلم ها و انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی بهره ببرید آنها یا دو یا سه بار مشاهده کنید.همچنین می توانید تکرار آنها را با فواصل زمانی مناسب نگاه کنید تا خسته کننده نباشد. همچنین می توانید یک بار آنها را با زیرنویس انگلیسی مشاهده کنید و یک بار بدون زیر نویس نگاه کنید. حتی اگر تمایل دارید که ببینید معنای اصطلاحات را خوب فهمیده اید می توانید از زیرنویس فارسی خوب نیز استفاده کنید (البته استفاده از زیرنویس فارسی زیاد توصیه نمی شود). در هر صورت فراموش نکنید که مشاهده دوباره یک فیلم به قصد فراگیری زبان انگلیسی خیلی موثر تر از دیدن دو فیلم مختلف خواهد بود.

 

d.استفاده از پلیر مناسب:

استفاده از نرم افزار پلیر مناسب برای دیدن فیلم ها خیلی کمک کننده خواهد بود یکی از بهترین نرم افزار جهت مشاهده فیلم ها Kmplayre  می باشد آخرین ورژن آنرا را از اینجا می توانید دانلود کنید. ویژگی های این نرم افزار سبب شده است که یکی از بهترین نرم افزارها جهت مشاهده ی فیلم ها باشد. برای مثال با دکمه ی Space  کیبورد می توان فیلم را Pause یا Play کرد یا اینکه با دکمه ی ] یا [ بر روی کیبورد می توان زیرنویس را جلو یا عقب برد که در بعضی مواقع بسیار مناسب خواهد بود همچنین این نرم افزار تمامی فرمت های فایل های ویدئویی را جرا خواهد کرد.


دانلود PDF    دانلود دانلود رایگان انیمیشن Ratatouille
                    (حجم فایل : 693 مگابایت)

               رمزرمز عبور فایل : www.irlanguage.com

زیرنویس انگلیسی:    دارد
زیرنویس فارسی:      دارد
زبان فیلم:                 انگلیسی

زیرنویس ها کاملا هماهنگ می باشند.


راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فایل ها را Extract نمایید.

پاسخ دهید

4 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۳:۲۳

Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your website is fantastic, as well as the content!

Caren  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۶:۰۷

For the reason that the admin of this website is working, no uncertainty very shortly it will be well-known, due to its quality contents.

foot pain identifier  ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۹:۳۶:۳۷

For the reason that the admin of this website is working, no hesitation very soon it will be well-known, due to its quality contents.

Why does it hurt right above my heel?  ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۴:۵۰

Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your website is excellent, let alone the content!