تبلیغات

دانلود رایگان انیمیشن Finding Nemo

دانلود رایگان انیمیشن Finding Nemo

دانلود رایگان دوازدهمین انیمیشن برتر جهان
Finding Nemo


یکی از راه های تقویت زبان، مشاهده فیلم و سریال های مرتبط با آن زبان است. کارتون ها و فیلم های انیمیشن یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید.

مرجع آموزش زبان ایرانیان قصد دارد از این پس، به صورت منظم 50 انیمیشن برتر جهان معرفی توسط سایت IMDB را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار دهد. پایگاه IMDB ،که نام آن مخفف Internet Moive Database می باشند، معتبرترین سایت رتبه دهی فیلم، سریال و کارتون های سراسر جهان می باشد رتبه های اعلام شده در این سایت بر اساس رأی جمع کثیری از کاربران از سراسر جهان با رعایت عدالت می باشد.

از آنجایی که اکثر این انیمیشن ها به زبان انگلیسی و همچنین تمامی انیمیشن ها دارای زیر نویس انگلیسی می باشند لذا این مجموعه می توانند به طور خاص جهت تقویت زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته : این انیمیش ها معمولا به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و فرانسه می باشند. در هنگام دانلود به زبان انیمیشن که در زیر لینک دانلود ذکر می شود، دقت نمایید.


خلاصه ی داستان انیمیشن:

بعد از اینکه فرزند کوچک او در تور غواصان اسیر شده و به سیدنی منتقل می شود، یک ماهی قرمز کوچک سفری را آغاز می کند تا او را به خانه بازگرداند.


Summary:

After his son is captured in the Great Barrier Reef and taken to Sydney, a timid clownfish sets out on a journey to bring him home.


برای مشاهده محتوای انیمیشن ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دانلود PDF    دانلود دانلود رایگان انیمیشن Finding Nemo
                    (حجم فایل : 425.17 مگابایت )

               رمزرمز عبور فایل : www.irlanguage.com

زیرنویس انگلیسی:    دارد
زیرنویس فارسی:      دارد
زبان فیلم:                 انگلیسی

زیرنویس ها کاملا هماهنگ می باشند.


نکته : جهت رفاه حال کاربران این فایل ها به صورت Self Extract بر روی سایت قرار گرفته است تا نیازی به نرم افزار جانبی جهت اکسترکت فایل های زیپ نباشد و فرمت آن exe می باشد.
برخی از آنتی ویرویس ها مانع از دانلود فایل های exe می شوند که می توانید به صورت موقت آنها را غیر فعال کنید.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...