تبلیغات

دانلود فلش کارت های صوتی ، تصویری برای آندروید SPB Flash Cards

دانلود فلش کارت های صوتی ، تصویری برای آندروید SPB Flash Cards


دانلود رایگان فلش کارت های صوتی و تصویری آموزش زبان برای آندروید

 

SPB Flash Cards


استفاده از گوشی های تلفن همراه برای یادگیری زبان، یکی از روش هایی است که امروزه بیش از پیش از آن استفاده می شود. در این پست آموزش پنج زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی و روسی برای گوشی های آندروید  با استفاده از نرم افزار SPB Flash Cards، بر روی سایت زبان ایرانیان قرار گرفته است. SPB یکی از شرکت های سازنده آموزش اغلب زبان های دنیا است که این فلش کارت ها را به صورت صوتی و تصویری تولید نموده است. در این روش نرم افزار تصویر را به شما نمایش می دهد، سپس با کلیک بر روی آن لغت تلفظ می شود و مشابه سیستم لایتنر از شما خواهد پرسید که آیا این لغت را می دانستید و یا خیر؟ و در دفعات بعد مجددا، لغاتی را که نمی دانستید، از شما می پرسد. این نرم افزار بیش از 1000 لغت را در قالب 65 گروه به شما آموزش می دهد. از جمله آن ، حیوانات، افعال، رنگ ها، نوشیدنی ها، غذاها، لباس ها، داروها، اعداد و ...هستند.

علاوه بر آن نرم افزار شبیه ساز سیستم عامل آندروید بر روی کامپیوتر نیز در ادامه مطلب قرار گرفته است. زبان آموزان می توانند با استفاده از نرم افزار  YouWave Android، به راحتی برنامه های موردعلاقه ی گوشی های آندرویدی خود را برروی ویندوزهای مایکروسافت اجرا کنیند . برای اجرا نیازی به گوشی ندارید و در واقع یک شبیه ساز می باشد که کار با آن بسیار آسان است. به طور کلی این برنامه برای کسانی که قصد تست نرم افزارها و بازیهای آندروید را دارند بسیار مناسب است و از طریق آن با کاربردها و قابلیت های سیستم عامل آندروید آشنا می شوند. این نرم افزار برروی ویندوز های XP/Vista/7 نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی قابل اجرا می باشد و از آندروید ۲٫۳ نیز پشتیبانی می کند.


برای دانلود، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


تصاویر نمونه





 

دانلود فلش کارت های آموزش زبان آندروید

SPB Flash Cards


دانلود دانلود فلش کارت های زبان انگلیسیSPB English Flash Cards  (حجم: 10 مگابایت)

دانلود دانلود فلش کارت های زبان فرانسهSPB French Flash Cards  (حجم: 11 مگابایت)

دانلود دانلود فلش کارت های زبان ف؆دJ

پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۰:۵۰

This is really interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I've shared your site in my social networks!