تبلیغات

دانلود کتاب ۳۰۰۰ واژه ضروری برای گسترش واژگان انگلیسی

دانلود کتاب ۳۰۰۰ واژه ضروری برای گسترش واژگان انگلیسی

واژه ضروری برای گسترش دامنه واژگان انگلیسی - Vocabulary Expander Reviewed by مسعود طاهری - لرد دانلود on Feb 7Rating: 5.03000 واژه ضروری برای گسترش دامنه واژگان انگلیسیکتاب Vocabulary Expander، از بهترین کتاب ها برای مطالعه و حفظ لغات و اصطلاحات مهم و پرکاربرد زبان است که در چندین بخش گرداوری شده است . هر درس با لیستی از لغات جدید به همراه مترادف و متضاد آن ها شروع شده و سپس چند اصطلاح پر کاربرد انگلیسی آورده شده و در نهایت لیستی از کلمات در رابطه با یک موضوع خاص مثل صنعت پزشکی و غیره ارائه شده است .در بخشی دیگر از کتاب شما می آموزید که چگونه املای صحیح این کلمات را به خاطر بسپارید.

Vocabulary Expander

کتاب Vocabulary Expander، از بهترین کتاب ها برای مطالعه و حفظ لغات و اصطلاحات مهم و پرکاربرد زبان است که در چندین بخش گرداوری شده است . هر درس با لیستی از لغات جدید به همراه مترادف و متضاد آن ها شروع شده و سپس چند اصطلاح پر کاربرد انگلیسی آورده شده و در نهایت لیستی از کلمات در رابطه با یک موضوع خاص مثل صنعت پزشکی و غیره ارائه شده است .در بخشی دیگر از کتاب شما می آموزید که چگونه املای صحیح این کلمات را به خاطر بسپارید.

دانلود از لینک مستقیم

پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۷:۰۵

Nice blog here! Additionally your site a lot up fast! What web host are you the use of? Can I get your associate link to your host? I wish my website loaded up as fast as yours lol