تبلیغات

دانلود مجله آموزش انگلیسی Hot English Magazine No.133

دانلود مجله آموزش انگلیسی Hot English Magazine No.133

 

hot english magazine 133 دانلود مجله آموزش انگلیسی Hot English Magazine No.133

جدیدترین شماره مجله Hot English Magazine  هم در دسترس عموم قرارگرفت .مجله محبوب Hot English مجله ای است برای یادگیری و تدریس زبان انگلیسی بصورتی جذاب و سرگرم کننده . چه زبان آموز باشید و چه مدرس زبان انگلیسی اگر دنبال منبعی جذاب و سرگرم کننده برای یادگیری و یا تدریس انگلیسی می گردید این مجله می تواند نیازهای شما را برآورده سازد . یک منبع آموزش انگلیسی جالب که آموزش انگلیسی واقعی با صداهای افراد انگلیسی زبان را در دستور کار خودقرارداده است . این مجلات مشهور و محبوب آموزش انگلیسی برای هر کسی و در هر سطحی مطالبی برای آموزش در خود جای داده است . در این شماره موضوع اصلی مجله آموزش انگلیسی با فیلم است  که بعنوان یک راه سرگرم کننده و جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی برشمرده می شود . با تعدادی از بهترین فیلم ها برای اموزش انگلیسی اشنا می شوید و همچنین چگونگی تماشای فیلم برای یادگیری موثرتر و بهتر انگلیسی از مواردی است که در این شماره از مجله Hot English Magazine آورده شده اند. در ادامه مطلب شما می توانید کتاب و سی دی صوتی شماره 133 مجله اموزش انگلیسی Hot English Magazine را به رایگان دانلود نمایید و از مطالعه آن لذت ببرید .

 

Hot English Magazine No.133

What’s the best way to learn a language? By having fun. of course! And what better way to enjoy yourself than by watching a film! This month, we’ll be looking at how you can learn English from movies and we’ll be telling you about some great films for language learners. We’re also looking It the pros and cons of either dubbing or subtitles in films. And in another article, we’re taking a look at what’s involved in making a Holiiwood blockbuster. Have you ever seen the end credits of a film and wondered what a “grip “, “gaffer” and “best boy” were? Now you can find out!

دانلود مجله آموزش انگلیسی Hot English Magazine No.133

Download 40MB
Password : www.kardoonline.com

پاسخ دهید

1 نظر

ایمان رنجبر  ۱۳۹۲/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۵:۵۲

سلام از وبسایت خوبت ممنونم عجب وبسایتی همونیه که می‌خواستم. توکه اینقدر وبسایت خوبی داری برای چی ازش استفاده نمی‌کنی؟ مگه نمیدونی که سایت پارس پا ایده‌هایی داره که به درد وبلاگ دارها و وب سایت دارها میخوره؟ اگه توی پارس پا عضو به شی میتونی یک کد ازش بگیری بعد بذاری توی قالبت چه وبسایت باشه چه وبلاگ با هر پانصد بازدید که از سایت یا وبلاگت به شه توی شماره کارتی که موقع ثبت نام دادی هزار تومن واریس میشه واقعا خوب نیست؟ ببین به من این وست هیچی نمیرسه ولی برای خودت میگم گفتم یه ثواب هم کرده باشم. آدرس سایتشو بجای سایت خودم گذاشتم ولی بازم اینم آدرسش http://3pas.ir/?q=regnuser&moref=5231 برو ثبت نام کن خیرشو ببر اگه دوست داشتی به کس‌های دیگه هم بگو و آدرسی که برات گذاشتم رو بهشون بده و