تبلیغات

دانلود مجموعه کامل آموزش زبان دیالوگ

دانلود مجموعه کامل آموزش زبان دیالوگ

دانلود تا قسمت 60 دیالوگ 1 بر روی سایت قرار گرفت.



دانلود رایگان مجموعه آموزش زبان انگلیسی دیالوگ 1 و 2

 

Dialogue 1 , 2


مجموعه دیالوگ، یک سری کامل برای آموزش زبان انگلیسی به زبان فارسی است، به همین جهت می توان گفت، برای افرادی که هیچگونه آشنایی با زبان انگلیسی نداشته و قصد شروع یادگیری مکالمه زبان انگلیسی را دارند، بهترین گزینه موجود است. آموزش زبان دیالوگ ۱ و ۲ (۱۸۰ قسمت) یک مجموعه پرطرفدار است و برای افراد مبتدی، جزء موثرترین و اصولی ترین مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی است. این مجموعه در ۱۸۰ قسمت هر قسمت ۲۰ دقیقه (سری اول ۹۰ قسمت ، سری دوم ۹۰ قسمت) ساخته و از شبکه آموزش پخش شده است. در دیالوگ سعی شده است که با تکنیکهای مناسب و کاربردی، گرامر و مکالمات روزمره انگلیسی به نوآموزان آموزش داده شود. در هر قسمت از این برنامه به موضوعی خاص، پرداخته می شود و کلیه گفت و شنودها حول محور موضوع انجام می گیرد. هر قسمت از این مجموعه از بخش های مختلفی از جمله مکالمات روزمره کوتاه، بیان جملات کلیدی و ضروری هر قسمت، فیلم و انیمیشن های کوتاه مرتبط، تلفظ لغات به لهجه بریتیش و امریکن و ... تشکیل شده است. مجموعه دیالوگ ۱ آموزش دوره مقدماتی و متوسط را در بر می گیرد و مجموعه دیالوگ ۲ نیز از دوره متوسط تا ابتدای دوره پیشرفته را درآموزش خواهد داد.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 

نمونه تصاویر این مجموعه









سوالات متداول


چه کسانی می توانند از دیالوگ استفاده نمایند؟ تمامی افراد و تمامی گروههای سنی می توانند از این مجموعه استفاده نماید، این مجموعه آموزش را از پایه ای ترین سطح شروع می کند و برای افرادی که هیچ گونه آشنایی با زبان انگلیسی ندارند مناسب خواهد بود.

دیالوگ بریتیش می باشد یا امریکن؟ هر دو لهجه British و American در این مجموعه وجود دارد.

روش آموزش زبان دیالوگ چیست؟ آیا فقط استاد درس می دهد؟ در فیلم های این مجموعه، زبان انگلیسی با روشی جدید و بسیار تاثیر گذار به زبان آموزان آموزش داده می شود در واقع زبان آموز با مشاهده دقیق این فیلم ها می تواند طریقه صحبت کردن و مکالمه به زبان انگلیسی را فرا بگیرد و همچنین با گرامر و نکات دستوری زبان انگلیسی به صورت کامل آشنا شود. یکی از نکات قابل توجه در رابطه با این مجموعه فیلم ها و انیمیشن های کوتاه میان برنامه آن است به گونه ای که تنها استاد مربوطه صحبت نمی کند بلکه به عنوان مثال برای توضیح برخی از مطالب از قسمت هایی از فیلم های داستانی نیز بهره میگیرد تا مطلب قابل فهم تر باشد.

آیا دیالوگ زیرنویس انگلیسی دارد؟ .آموزش مجموعه دیالوگ به زبان فارسی است، اما با این وجود در مواردی که نیاز به زیرنویس باشد، زیرنویس نیز دارد.

برای یادگیری زبان به کمک دیالوگ از چه سطحی باید شروع کرد؟ شما با توجه به سطح آشنایی خود با زبان انگلیسی می توانید سطح مورد نظر خود را برای شروع آغاز کنید اما پیشنهاد سازندگان این بسته آموزشی به زبان آموزن چه افراد مبتدی و چه افراد متوسط از دروس ابتدایی است چرا که بهتر است زبان آموز از همان سطح های ابتدایی با روند آموزشی این مجموعه آشنا شوند تا در سطح های بالاتر با مشکل رو به رو نشود.

آیا امکان پخش این مجموعه در DVD Player خانگی وجود دارد؟ بله، نسخه 23 DVD مجموعه Dialogue، فرمت دی وی دی خانگی می باشد و امکان استفاده از آن هم بر روی DVD Player و هم کامپیوتر وجود دارد.

نسخه 8 DVD با نسخه 23 DVD چه تفاوتی دارد؟ نسخه 8 DVD برای زبان آموزانی است که قصد مشاهده در کامیپوتر را دارند و یا دستگاه پخش خانگی آنها از فرمت AVI پشتیبانی می کند، اما نسخه 23 DVD ، نسخه اصلی برنامه می باشد که به فرمت DVD پلیر می باشد. در مجموع از نظر کیفیت تفاوت چندانی این دو مجموعه ندارند و کیفیت نسخه 8 DVD نیز در حد کاملا مطلوب می باشد.

روش خرید چگونه است؟
برای خرید روی تصویر خرید پستی در پایین کلیک کنید سپس استان و شهر خود را انتخاب کنید و روی مرحله بعد کلیک کنید . سپس اطلاعات پستی خود را برای ارسال محصول وارد کنید و بر روی مرحله بعدی کلیک کنید. در اینجا اطلاعاتی که شما وارد کرده اید نمایش داده می شود سپس روی تایید و ثبت سفارش کلیک کنید کد سفارش شما نمایش داده می شود که می توانید برای پیگیری سفارش خود از آن استفاده کنید.


دانلود رایگان مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی دیالوگ 1و 2

 

با لینک مستقیم و حجم هر قسمت در حدود 150 مگابایت


دانلود سری اول مجموعه دیالوگ - سطح مقدماتی


پاسخ دهید

1 نظر

What causes burning pain in Achilles tendon?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۰:۰۴

I like the valuable info you provide in your articles. I will bookmark your blog and check again here regularly. I am quite certain I'll learn plenty of new stuff right here! Best of luck for the next!