تبلیغات

دانلود نرم افزار دیکشنری تصویری Euro Picture Dictionary

دانلود نرم افزار دیکشنری تصویری Euro Picture Dictionary


دانلود نرم افزار دیکشنری تصویری چهار زبانه فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی

 

Euro Picture Dictionary


Euro Picture Dictionary یک نرم افزار دیکشنری تصویری است که محصول کمپانی Euro Talk می باشد. این نرم افزار چهار زبان فرانسه، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی را در بر دارد، که به صورت اینتراکتیو و با کمک تصاویر و تلفظ های صوتی لغات مهم را آموزش می دهد. پس از انتخاب زبان مورد نظر، هر زبان شامل سه بخش می باشد، در بخش اول لغات و تلفظ آنها را مشاهده خواهید نمود که به صورت دو زبانه انگلیسی و زبان منتخب بوده و در قالب دسته بندی موضوعی تقسیم بندی شده، همچنین امکان تغییر ترتیب لغات به هر دو زبان را وجود دارد، در بخش دوم تمرین های اینتراکتیو را مشاهده خواهید نمود و در بخش سوم نیز می توانید از لغات و تصاویر براساس موضوع انتخابی پرینت تهیه نمایید. این نرم افزار می تواند برای مرور لغات مورد استفاده زبان آموزان قرار گیرد.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



 

تصاویر نمونه








دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری تصویری Euro Talk Picture Dictionary


 

  دانلود

   (حجم فایل: 469 مگابایت) رمز عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


رمزرمز عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فایل ها را Extract نمایید.


راهنمای نصب نرم افزار :

پس از دانلود، با کمک نرم افزار Winrar (دانلود نرم افزار Winrar) فایل را از حالت فشرده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را با کمک نرم افزارهای رایت دیسک مانند DAEMON Tools (دانلود نرم افزار Daemon Tools) در درایو مجازی اجرا و یا آن را بر روی یک CD خام رایت نمایید. همچنین برای رجیستر نرم افزار Daemon Tools باید فایل موجود در پوشه Crack  را در محل نرم افزار کپی نمایید .

  فایل PDF راهنمای نصب نرم افزار Daemon Tools  (درایو مجازی)

پاسخ دهید

1 نظر

What is distraction osteogenesis?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۵:۴۱

I am really impressed together with your writing skills and also with the layout in your blog. Is that this a paid topic or did you modify it yourself? Either way stay up the excellent quality writing, it's uncommon to see a nice weblog like this one these days..