تبلیغات

دانلود کتاب راهنمای تفاوت انگلیسی بریتیش و امریکن

دانلود کتاب راهنمای تفاوت انگلیسی بریتیش و امریکن


دانلود کتاب راهنمای زبان انگلیسی بریتانیایی و امریکایی

 

A Guide to British and American English


British یا American؟ یکی از حوزه هایی که همواره سوالاتی زیادی از سوی زبان آموزان مطرح می شود، تفاوت های زبان انگلیسی امریکن و بریتیش می باشد. لذا تصمیم گرفتیم تا در این پست کتابی را در اختیار زبان آموزان قرار دهیم تا بتواند در این زمینه به علاقه مندان این حوزه کمک کند.  کتاب Divided by a common language: A Guide to British and American English نوشته Christopher Davies را می توان یک راهنمای جامع در زمینه اختلافات این دو لهجه دانست. این کتاب از 19 فصل تشکیل شده است که پس از پرداختن به مباحث مقدماتی مربوط به اختلاف دو کشور، به سراغ لغات رفته و در هر موضوع کلمات مرتبط با آن را، در قالب جداول منظم دو زبانه ارائه می دهد. همچنین در این کتاب، تفاوت های مربوط به تلفظ و گرامر نیز مورد بررسی قرار گرفته شده است و نیز در یکی از فصول این کتاب به موضوع تفاوت های تلفظ در سایر کشور های انگلیسی زبان از جمله کانادا، استرالیا، نیوزلند و افریقای جنوبی و ... پرداخته شده است.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 

تصاویر نمونه







دانلود رایگان کتاب راهنمای زبان انگلیسی بریتیش و امریکن


 

  دانلود (حجم: 3 مگابایت)


رمزرمز عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فایل ها را Extract نمایید.


پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۵:۵۹

Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes which will make the greatest changes. Thanks for sharing!

Susannah  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۵:۲۰

Right here is the right site for anyone who would like to understand this topic. You know a whole lot its almost hard to argue with you (not that I really would want to?HaHa). You certainly put a new spin on a subject that's been written about for decades. Great stuff, just excellent!