تبلیغات

دانلود کتاب لغات تخصصی مدیریت و بازرگانی با حجم کم

دانلود کتاب لغات تخصصی مدیریت و بازرگانی با حجم کم

کتاب 400 واژه تخصصی رشته های مدیریت و بازرگانی که توسط آقای آرمان اشراقی تهیه و تدوین شده هم اکنون در اختیار شما زبان پژوهان محترم قرار می گیرد. در این کتاب با کاربردی ترین و مهم ترین لغات و اصطلاحات علوم مدیریت و بازرگانی به همراه ترجمه شان آشنا می شویم. کتاب حاضر برای مترجمان و علاقمندان به مطالعه اصطلاحات کاربردی رشته های مدیریت و بازرگانی در انگلیسی و همچنین افرادی که علاقمند به مطالعه‌ی مقالات به روز در این حوزه می باشند، توصیه می شود.

 امروزه رشته‌ی مدیریت و بالاخص گرایش بازرگانی آن مورد توجه بسیاری از داوطلبین کنکور کارشناسی و نیز کارشناسی ارشد است. کم نیستند افرادی که از رشته هایی همچون مترجمی زبان، مهندسی برق یا صنایع و ... در کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت با گرایش های گوناگونش شرکت می کنند. این افراد در وهله نخست قصد دارند با علم به دانش مدیریت در کنار رشته خود بتوانند هم به صورت موثرتر فعالیت نموده و هم رشته دومی خوانده و اطلاعات خود را گسترش داده و از لحاظ کاری موفق تر باشند.

در این میان زبان انگلیسی به عنوان عنصری کلیدی برای این رشته عمل می نماید. در اکثر موارد افرادی که مسلط به انگلیسی هستند همانند دانش آموختگان رشته زبان انگلیسی و نیز افرادی که دانش زبانی شان به نسبت خوب است حتی اگر در سایر مواد امتحانی درصد کمتری آورده باشند، در صورتی که درصد ماده زبان انگلیسی شان بالا باشد، امکان موفقیتشان چند برابر است.

با این اوصاف دانستن لغات تخصصی رشته هایی همچون مدیریت و بازرگانی برای افراد فوق الذکر امری است بسیار تعیین کننده. هم اکنون امکان دانلود این کتاب ارزشمند از زبان پژوه برای تمام علاقمندان به این رشته و گرایش های آن فراهم است.

 

  دانلود لغات تخصصی مدیریت و بازرگانی  دانلود کتاب لغات تخصصی مدیریت و بازرگانی

  • حجم: 800 کیلوبایت
  • فرمت: PDF
  • مولف: آرمان اشراقی
  • تعداد صفحات: 13 صفحه
  • منبع: زبان پژوه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...