تبلیغات

دانلود مستند آفرینش زمین How Earth Made Us

دانلود مستند آفرینش زمین How Earth Made Us

 


دانلود مستند چگونه زمین ما را به وجود آورد؟

 

How Earth Made Us


مشاهده فیلم ها و سریال های انگلیسی زبان، یکی دیگر از منابع ارزشمند یادگیری و تسلط بر زبان انگلیسی می باشد. اما در بین فیلم ها و سریال های آموزشی، مشاهده سریال های مستند از ارزش ویژه ای برخوردار است. دلایل آن را می توان به طور خلاصه اینگونه بیان نمود که :

1- فیلم های مستند معمولا برای تمامی جهانیان ساخته می شود به همین دلیل در اینگونه فیلم ها زبان انگلیسی به صورت شمرده تر و روان تر صحبت می شود.

2- فیلم ها و سریال های مستند همواره مملو از کلمات، رفتارها و ارتباطلات عادی زندگی می باشد که این امر منجر خواهد شد زبان انگلیسی را به طور طبیعی تری فرا گیرید.

3- جذابیت های یک فیلم مستند می تواند زبان آموز را به یادگیری بهتر زبان ترغیب کند. زمانی که شما با علاقه به مطالعه زبان می پردازید، سرعت یادگیری زبان انگلیسی چندین برابر خواهد بود.

4- با مشاهده فیلم ها و سریال های مستند با فرهنگ، آداب و رسوم سایر کشور ها و در مواردی با لهجه انگلیسی دیگر نقاط جهان نیز آشنا خواهید شد.


قدرت جادویی سیاره ما به ندرت در کتاب های تاریخ ذکر شده است، اینکه چگونه زمین تاریخ بشری را از قبل از تمدن شهری تا عصر مدرن صنعتی تحت تاثیر قرار داده است. این مجموعه برای اولین بار به صورت تصویری بیان می کند که چگونه زمین، جغرافیا و آب و هوا قدیمی ترین عوامل تاثیرگذار بر روی تاریخ تمدن بشری هستند، موضوعی که قبل از این کمتر کسی آن را تائید می کرد. تصویربرداری های حیرت انگیز، مکان یابی های فوق العاده، زمان زیاد و بیان پر از هیجان دست به دست هم داده اند تا مجموعه ای بی نظیر، تاریخ بشری را به نمایش بگذارد. خواهید یافت که چرا بعضی از جوامع موفق و بعضی دیگر شکست خورده اند و چگونه محیط، تمام جنبه های تاریخ ما را از هنر تا صنعت، مذهب تا جنگ، یکی شدن سرزمین ها یا جداشدن آنها تحت تاثیر قرار داده است. مجموعه «زمین چگونه ،ما را بوجود آورد» تمام ذهنیت های قبلی را در مورد تمدن و فرهنگ انسان متحول می کند و چشم اندازی تازه از اینکه ما انسان های امروز که هستیم، به ما ارائه می کند.

در این مستند 5 قسمتی با نام How Earth Made Us شما با نحوه ی آفرینش جهان و نحوه ی شکل گیری انواع موجودات آشنا خواهید شد. از ویژگی های این مستند می توان به استفاده از جدیدترین تکنولوژی های فیلمبرداری و جلوه های ویژه اشاره کرد قسمتهای این مستند از ۴ عنصر اصلی جهان یعنی: خاک - آب - باد و آتش الهام گرفته شده است.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 

تصاویر نمونه








دانلود رایگان تمامی قسمت های مستند آفرینش زمین

 

How Earth Made Us


 

  دانلود دانلود قسمت اول مستند How Earth Made Us-Deep Earth   (حجم: 609 مگابایت)

  دانلود دانلود قسمت دوم مستند How Earth Made Us-Water   (حجم: 609 مگابایت)

  دانلود دانلود قسمت سوم مستند How Earth Made Us-Wind   (حجم: 606 مگابایت)

  دانلود دانلود قسمت چهارم مستند How Earth Made Us-Deep-Fire   (حجم: 607 مگابایت)

  دانلود دانلود قسمت پنجم مستند How Earth Made Us-Human planet   (حجم: 599 مگابایت)


رمز رمز  عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فایل ها را Extract نمایید.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...