تبلیغات

دانلود سطح دوم از مجموعه آموزش انگلیسی تاپ ناچ

دانلود سطح دوم از مجموعه آموزش انگلیسی تاپ ناچ

 لینک ها تصحیح شد


Top Notch 2 دانلود سطح دوم تاپ ناچ Top Notch 2

دانلود سطح دوم از مجموعه آموزش انگلیسی تاپ ناچ     /   کتاب دانش آموز + سی دی های صوتی _کتاب معلم اضافه شد _
تاپ ناچ (Top Notch) و سامیت (Summit) یک دوره 6 سطحی کامل آموزش زبان انگلیسی در رده سنی جوانان و بزرگسالان را تشکیل می دهند که از آخرین متد آموزشی متداول در جهان بهرمند است . تاپ ناچ و سامیت در همان سال انتشاریعنی سالهای 2006 و 2007 موفق به دریافت جایزه بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی از انجمن ناشران آموزشی (AEP) گردیدند. این مجموعه محصول انتشارات لانگمن می باشد.
در کتابهای Top Notch که شامل 4 کتاب می باشند کتاب Fundamentals کتاب مقدماتی این دوره محسوب می شود . کتابهای Summit سطح پیشرفته این دوره اموزشی محسوب می شوند.به ادعای ناشر تاپ ناچ که لانگمن نی باشد بیشتر از 3 میلیون دانش آموزش با دوره آموزشی تاپ ناچ در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند.


 یری زبان انگلیسی هستند.

Top Notch اثبات کرده‌است که می‌تواند زبان‌آموز را به اوج کارآمدی و شایستگی در گویش به زبان انگلیسی برساند.هر چند ویرایش دوم این مجموعه نیز وارد بازار شده است (لینک :نمونه کتاب ها) اما هنوز در دسترس ما نیست . ولی این ویرایش از ویرایشی که هر سطح در 2 کتاب سوا شده است جدیدتر می باشد.در این پست و پست ها ی بعدی سعی داریم همه سطوح این مجموعه محبوب آموزش زبان انگلیسی را برای دانلود بگذاریم قبلا  این مطلب در وبلاگ کاردوآنلاین منتشر شده بود البته فیلمها و نرم افزارها و کتاب های معلم را هم می توانید از آنجا دانلود نمایید البته اگر لینکها سالم باشند که امیدوارم ( لینک )

Top Notch (with Summit) is an award-winning six-level communicative course for adults and young adults.  Designed for international communication, it sets a new standard using the natural language that people really speak.

 

down load Top Notch 2

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...