تبلیغات

دانلود نرم افزار دیکشنری تصویری فرانسه ELI Picture Dictionary French

دانلود نرم افزار دیکشنری تصویری فرانسه ELI Picture Dictionary French


دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری تصویری زبان فرانسه

 

ELI Picture Dictionary French


در این پست یکی از نرم افزارهای دیکشنری تصویری زبان فرانسه بر روی سایت قرار گفته است که نسخه انگلیسی آن نیز قبلا بر روی سایت قرار گرفته بود. نام این نرم افزار زیبا و کاربردی ELI Picture Dictionary French  می باشد. نرم افزار نیاز به نصب ندارد و به صورت فلش است. نرم افزار ELI Picture Dictionary French از 43 درس  تشکیل شده که در هر درس 20 تا 30 لغت مهم زبان فرانسه به تفکیک موضوع گنجانده شده است. در این نرم افزار شما تصاویر را می بینید و با حرکت موس و کلیک بر روی هر تصویر writing آن لغت نمایان شده و تلفظ آن را نیز خواهید شنید.

این نرم افزار برای دانش آموزان و افرادی که به تازگی قصد یادگیری زبان فر انسه را دارند بسیار مناسب خواهد بود چراکه در عین جذابیت، تلفظ و طرز صحیح نوشتن لغات را نیز به زبان آموز، آموزش خواهد داد.


A dictionary for students at varying learning levels for Secondary School Aims Enrich students? French vocabulary with more than 1000 words. Structure 43 illustrated theme pages introduce well known topics such as at home, family, school and work, as well as up-to-date and specific topics such as the environment and astronomy. More than 1000 words are listed alphabetically in the Wordlist, indicating on which theme page you can find them. A CD-ROM contains all of the illustrated words and a recording to allow listening comprehension and pronunciation practice.


برای دانلود این نرم افزار، مشاهده تصاویری بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری تصویری زبان فرانسه

ELI Picture Dictionary French

با لیتک مستقیم و حجم کل 70 مگابایت


 

 

    دانلود دانلود نرم افزار دیکشنری تصویری ELI

دانلود دانلود PDF دیکشنری تصویری ELI

 


رمزرمز عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com

پاسخ دهید

1 نظر

amir  ۱۳۹۲/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۱:۱۰

lotfan feed site ro eslah konid ba tashakor

seyed.ehsan1424(smartenglish)  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۹:۱۸

در اصرع وقت