تبلیغات

اطلاعیه‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور

اطلاعیه‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور

اطلاعیه‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تاریخ‌ و نحوه‌ توزیع‌ کارت‌ هفتادو نهمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2012)

1392/04/13

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در هفتاد و نهمین  آزمون زبان انگلیسی پیشرفته(Tolimo:E-A2012)  می‌رساند:
1- هفتاد و نهمین  آزمون زبان انگلیسی پیشرفته روز پنج شنبه مورخ 20/4/92 به طور همزمان در 8 شهرستان مختلف کشور شامل شهرستانهای اصفهان، بابل، تبریز، تهران، شیراز، کرمان، رشت و مشهد برگزار خواهد شد. برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه مورخ 17/4/92 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا داوطلبان شرکت کننده در آزمون بتوانند با وارد کردن اطلاعات شامل شماره پرونده و کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی خود نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.
بدیهی است هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه نماید.
توضیح: چنانچه داوطلبان شرکت کننده در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورود به جلسه آزمون خود داشته باشند ، می توانند با مراجعه به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص به شرح آدرسهای ذیل در روز چهارشنبه مورخ 19/4/92 از ساعت 8:00 الی  12:00 صبح و 14:00 الی 18:00 بعداز ظهر مراجعه و با دردست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود  اقدام نمایند.   
     2- آدرس باجه‌های رفع نقص کارت:
1-2 - اصفهان: دانشگاه اصفهان- اصفهان- میدان آزادی- خیابان دانشگاه -درِ شمالی دانشگاه- ساختمان اداره کل آموزش.
2-2 - بابل: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل- بابل- خیابان دکتر شریعتی.
3-2- تبریز: دانشگاه تبریز- تبریز- بلوار 29 بهمن- روبروی کتابخانه مرکزی- مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه .
4-2- تهران: دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش آموزش کشور- تهران- خیابان انقلاب- ضلع شمال غربی میدان فردوسی- کوچه شاهرود.
5-2- شیراز: دانشگاه شیراز- شیراز- خیابان ساحلی- ساختمان امور فرهنگی دانشگاه شیراز
6-2- کرمان: دانشگاه شهید باهنر کرمان- کرمان- انتهای بلوار 22 بهمن.
7-2- رشت: دانشکده علوم پایه  دانشگاه گیلان-رشت- خیابان نامجو- جنب ورزشگاه شهید عضدی
8-2- مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد- مشهد- میدان آزادی- پردیس دانشگاه - سازمان مرکزی.
    ضمناً به اطلاع می رساند واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت 17/4/92 همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان می باشد. لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می توانند فقط با شماره تلفنهای 88923595 الی 88923599 با پیش‌شماره 021 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.
 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۴:۴۷

Hi, I do believe this is an excellent site. I stumbledupon it ;) I will return once again since I bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help others.

TisaHarthun.bravesites.com  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۶:۳۳:۵۸

Loving the info on this internet site, you have done great job on the posts.