تبلیغات

دانلود آموزش زبان اشاره آمریکایی American Sign Language

دانلود آموزش زبان اشاره آمریکایی American Sign Language

Perfect Phrases in American Sign Language for Beginners دانلودکتاب آموزش زبان اشاره آمریکایی American Sign Language

زبان اشاره سیستم قراردادی خاص منظم و پیشرفته زبانی است که برای انتقال معنا، به جای الگوهای صوتی یا نوشتاری در زبان، از الگوهای علایم دیداری (ترکیب همزمان شکل، جهت و حرکت دستان، بازوها یا بدن وحالات صورت برای بیان سلیس افکار گوینده) در یک کلمه اشاره استفاده می‌کند. این نوع زبان اشاره می توان بصورت متنوع باشد. اما امروزه یک زبان اشاره بین المللی در سطح جهان قراارداد شده است که البته در هر منطقه عناصر بومی زبان نیز به آن افزوده می شود.

کتاب پیش رو برای آموزش زبان اشاره آمریکایی برای ناشنوایان و کم شنوایان تهیه شده است و 150 عبارت ضروری و پایه در سطح مقدماتی برای برقراری ارتباط با ناشنوایان و کم شنوایان آمریکایی را آموزش می دهد .این کتاب کاملا مصور بوده و به شما نحوه صحیح حرکت  دست ها و بدن و همچنین حالات چهره را آموزش میدهد و شما براحتی می توانید این عبارات را یادبگیرید وبا این دانش به دنیای زبان بصری پای بگذارید .

 

Perfect Phrases in American Sign Language for Beginners

150 Essential Phrases for Communicating with Users of ASL
Perfect Phrases in American Sign Language for Beginners shows you how to sign essential phrases so you can communicate easily with Deaf and hearing-impaired persons. You don’t have to worry about “doing it wrong” because the book is packed with illustrations that show you the correct hand motions, body movement, and facial expressions. With this knowledge, you will be open to a whole new world of visual language.

دانلود آموزش زبان اشاره آمریکایی American Sign Language

Download 12MB
Password : www.kardoonline.com

پاسخ دهید

1 نظر

غلامحسین نیکو  ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۵:۱۰

زبان اشاره بین المللی