تبلیغات

لو رفتن تصویری تازه از Droid Ultra XT1080 موتورولا

لو رفتن تصویری تازه از Droid Ultra XT1080 موتورولا

گر شما هم از کاربران سیستم عامل موبایل iOS هستید، این فرصت طلایی را از دست ندهید. امروز به مناسبت پنجمین سال تولد یکی از بزرگترین فروشگاه های اپلیکیشن دنیا (App store) اپل تعدادی از بازی ها و اپلیکیشن های مشهور را به صورت رایگان عرضه نموده  .....

If the signs of Motorola's upcoming Droid refresh weren't clear enough already, an in-the-flesh photo of what's said to be the Droid Ultra XT1080 has surfaced on theXDA Developers forum, courtesy of xavierk75. Not only do an FCC filing and accompanying rumors peg the XT1080 as a Maxx variant with a beefier battery, but the picture lines up with the kevlar enclosure and trio of capacitive buttons shown in a press shot posted by @evleaks. Thanks to the device's examination by Uncle Sam, we know that it carries radios for Verizon-friendly LTE, EV-DO Rev. A and WCDMA (850/900/1900/2100), in addition to NFC, Bluetooth 4.0 and WiFi 802.11ac, to boot. Once again, specs are still MIA, but they -- or an official reveal -- can't be far off at this point.


اگر چه این روزها تنها خبرهایی از موتورولا جلب توجه می کنند، مربوط به اسمارت فون جادویی موتو ایکس هستند. اما این بدان معنی نیست که موتورولا چیز دیگری در چنته ندارد. از جمله محصولاتی که انتظار می رود به زودی رسما رونمایی شوند، Droid Ultra با کد XT1080 است که امروز تصاویر تازه ای از آن به بیرون درز پیدا کرد.

البته هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این اسمارت فون به صورت رسمی تایید نشده است، اما بسیاری از حدس و گمان ها از عرضه آن با نمایشگری بزرگتر از ۵ اینچ و باتری بسیار قوی خبر می دهند. البته گمان می رود که جامعه هدف این تلفن هوشمند تنها کاربران ورایزن باشند. اما برخی از عرضه آن به صورت آزاد و بدون قرارداد هم خبر می دهند.

تا کنون مشخص شده این اسمارت فون تمامی استانداردهای ارتباطی لازم شبکه ورایزن را دارد. از این مشخصات می توان به بهره مندی از LTE و EV-DO Rev و البته WCDMA اشاره کرد. شاید هم دور از انتظار نباشد که Droid Ultra XT1080 میزبان اصلی مراسم ۱۹ و ۲۰ گوگل باشد که تنها با حضور ۵۰ ژورنالیست برگزار می شود.

اگر چه گوگل به تازگی تمام توان موتورولا را بر سر محصولاتی چون Moto X قمار کرده است، اما می توان انتظار داشت که داستان اسمارت فون های دوست داشتنی معمول موتورولا نیز همچنان ادامه داشته باشد. 

Engadget                 نارنجی 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...