تبلیغات

دانلود کتاب 504 واژه ضروری (ویراست ششم)

دانلود کتاب 504 واژه ضروری (ویراست ششم)

 

کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی را همه زبان آموزان می شناسند. بسیاری از آنهایی که امروزه به بالا بودن دانش زبانی شان افتخار می کنند از همین کتاب شروع کرده اند. به واقع کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی که به جرات می توان گفت از پرفروش ترین کتب زبان انگلیسی در دهه اخیر هم بوده منبع مفیدی برای اکثر زبان آموزانی است که می خواهند در حد متوسط لغاتشان را تقویت نمایند.

بسیاری از زبان آموزان با تماس های مکرر خواهان معرفی کتاب جامعی برای تقویت لغات زبان انگلیسی شان در حدی که بتوانند امور روزمره یادگیری زبان شان که شامل تقویت مهارت های Reading، Writing، Listening و Speaking می باشد انجام دهند، می باشند. توصیه زبان پژوه به این دسته از زبان آموزان گرامی در درجه اول کتاب بسیار مفید 504 واژه ضروری زبان انگلیسی است.

ضمنا یادآوری این نکته نیز حائز اهمیت است که نسخه پیشین این کتاب را نیز می توانید از لینک دانلود کتاب 504 واژه ضروری ویرایش پنجم دریافت دارید. علاوه بر این نسخه اندروید آن با نام نرم افزار آندروید 504 زبان پژوه و PC آن نیز در لینک دانلود نرم افزار 504 واژه ضروری انگلیسی ویژه رایانه 504 Absolutely Essential Words For PC در اختیار علاقمندان در سایت قرار داده شده است.

در مقابل بسیاری از زبان آموزانی که سالها پیش این کتاب را مطالعه نموده اند، خواستار معرفی کتابی جدیدتر با لعاتی مشکلتر و متونی پیچیده تر شدند. برای این قبیل دوستان نیز کتاب مشهور و بسیار پرمحتوای 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی را که در همین زبان پژوه خودمان نیز برای دانلود قرار داده ایم را پیشنهاد می نماییم. این کتاب نیز نسخه موبایل دارد که می توانید از لینک دانلود نرم افزار 1100 واژه ی کاربردی زبان انگلیسی برای موبایل دریافت دارید. 

اگر چنانچه زبان آموزی قصد مطالعه بیشتر و افزایش دایره واژگانی خود را داشت، کتاب هایی همچون 601 واژه ضروری انگلیسی، 400 واژه ضروری آزمون تافل، کتاب واژگان ضروری آیلتس و ... را پیشنهاد می نماییم.

و در آخر، کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی که هم اکنون شاهد آن هستید، آخرین نسخه از این کتاب پرمحتوا می باشد. در این کتاب تغییراتی جزئی برای بهتر نمودن شرایط یادگیری و به خاطر سپاری واژگان کتاب انجام شده است. هم اکنون کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی ویراست ششم آن توسط Smartenglish برای دانلود آماده دریافت می باشد.

 

  دانلود کتاب 504 واژه ضروری    دانلود کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی ویراست ششم

  • حجم: 10 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • نویسندگان: Murray Bromberg، Julius Liebb، Arthur Traiger
  • ناشر: Barron
  • تعداد صفحات: 209 صفحه
  • منبع: زبان پژوه

پاسخ دهید

2 نظر

زبان پژوه  ۱۳۹۲/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۸:۴۹

دوست عزیز تولید محتوا و انتشار مطلب کاری بس دشوار و زمانبر است. ای کاش شما به جای کپی، اقدام به تولید مطلب می نمودید، و مطلب ما را به جای مطلب خودتان در صفحه منتشر نمی نمودید! با احترام

علیرضا پورمیرزایی  ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ - ۰۱:۳۷:۵۳

با سلام: دوست عزیز ایشان نویسنده و ناشر کتاب را درج نموده اند.به گمانم ایشان بجز خدمت به این مرز و بوم هدف دیگری ندارند و کارشان بسیار خداپسندانه است. با تشکر