تبلیغات

دانلود دیکشنری انگلیسی لانگمن Longman Dictionary of English

دانلود دیکشنری انگلیسی لانگمن Longman Dictionary of English

دانلود دیکشنری انگلیسی لانگمن

در میان اهالی زبان همیشه بین دو لهجه‌ی رایج زبان انگلیسی یعنی امریکن و بریتیش اختلاف نظر وجود داشته است. برخی از این بزرگواران انگلیسی امریکایی را به عنوان لهجه‌ی انگلیسی خود برگزیده و عبارات و اصطلاحات آن را در هنگام تدریس یا در اجتماعات دیگر به کار می گیرند. برخی دیگر نیز لغات و اصطلاحات رایج و نیز لهجه بریتیش را در دستور کار خود قرار داده اند.

به واقع هر دوی این لهجه ها در اکثر موارد تفاوتی با هم ندارند ولی در موارد خاصی مانند شیوه تلفظ برخی لغات یا کاربرد یک لغت خاص برای یک شیئ یا موضوع خاص در لهجه ای با لهجه دیگر تفاوت دارد. از این رو دیکشنری هایی هم که برای این دو لهجه ارایه می شود کمی متفاوت از یکدیگر می باشند.

از جمله دیکشنری های رایج انگلیسی امریکایی می توان به دیکشنری بسیار ارزشمند Webster و نیز همین دیکشنری که هم اکنون به معرفی آن پرداختیم اشاره نمود. همچنین همانطور که مستحضرید از جمله دیکشنری های مشهور و بسیار معتبر انگلیسی بریتیش نیز می توان به دیکشنری های ارزشمند Oxford اشاره نمود که کامل ترینشان نیز Oxford Advanced Learner's Dictionary می باشد. در آینده دیکشنری های فوق الذکر را نیز در زبان پژوه معرفی کرده و برای دانلود قرار خواهیم داد. هم اکنون شما را به دریافت دیکشنری مشهور انگلیسی امریکایی انتشارات لانگمن یعتی Longman Dictionary of American English ویراست چهارم از زبان پژوه دعوت می نماییم.

دانلود دیکشنری لانگمن  دانلود دیکشنری انگلیسی امریکایی لانگمن Longman Dictionary of American English

  • حجم: 19 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • ناشر: لانگمن
  • ویراست: چهارم
  • تعداد صفحات: 1200 صفحه
  • منبع: زبان پژوه

پاسخ دهید

1 نظر

What causes burning pain in Achilles tendon?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۲:۱۰

An intriguing discussion is worth comment. I do think that you should publish more on this subject, it might not be a taboo subject but usually people do not speak about these subjects. To the next! All the best!!