تبلیغات

شنیده های اپلی: قرارداد با سامسونگ جهت تولید چیپ ۱۴ نانومتری A9 در ۲۰۱۵

شنیده های اپلی: قرارداد با سامسونگ جهت تولید چیپ ۱۴ نانومتری A9 در ۲۰۱۵

While the relationship between Samsung and Apple remains shaky and unpredictable, the Korea Economic Daily is reporting that Apple will be back to using Samsung as the supplier for the A9 chip in 2015.

In 2014, TSMC is expected to be supplying the A8 chips to power the next-generation iPhones. In addition, we noted earlier that Apple is now rumored to bring fab production in-house, but that will take time as the company hires experts in the field and prepares manufacturing for the necessary output.

 

علی رغم اینکه روابط میان اپل و سامسونگ ضعیف، سست و غیرقابل پیش بینی است ، سایت خبری Korea Economic Daily گزارش می دهد اپل برای تامین چیپ های A9 مورد نیازش در سال ۲۰۱۵ دوباره سراغ سامسونگ آمده است.

 
طبق شایعاتی که از گوشه و کنار به گوش می رسد، اپل مدت ها است قصد داردسامسونگ را از چرخه تولید چیپ محصولات موبایلش کنار بگذارد و حتی برای جایگزینیTSMC با آن سرمایه گذاری هایی هم انجام داده است . تا جایی که احتمالا چیپ A8 نسل بعدی آیفون های سال ۲۰۱۴ را هم همین شرکت تولید خواهد کرد.
 
در این میان برخی هم از تلاش های اپل برای راه اندازی کارخانه تولید چیپ در آمریکا سخن می گفتند. به گونه ای که این شرکت چندی پیش حتی مرکز طراحی گرافیک ویژه خود را تاسیس نمود و ۲۰ نفر از مهندسان خبره AMD را هم به خدمت گرفت.
 
اما به نظر می رسد که با وجود تمام این تلاش ها، باز هم اپل موفق به تامین نیازهای خود در آینده نزدیک نخواهد شد و همچنان نیازمند دوست و رقیب دیرینه اش، سامسونگ خواهد ماند. و به همین دلیل (طبق شایعات) روز گذشته قرارداد تولید چیپ های A9 برای سال ۲۰۱۵ را با این شرکت منعقد ساخته است.

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...