تبلیغات

دانلود کتاب آموزش سخنرانی در جمع Public Speaking

دانلود کتاب آموزش سخنرانی در جمع Public Speaking

دانلود کتاب آموزش سخنرانی در جمع Public Speaking

یک سخنران همواره باید بر عوامل تاثیر گذار روی سخنرانی اش اشراف و تسلط کافی را داشته باشد. یکی از این عوامل که بسیار هم شایع است، حواس پرتی و در نتیجه از یاد بردن آن چیزی است که دقیقا می خواستید منظورتان را با آن جملات بیان کنید. بسیار اتفاق می افتد که سخنرانان از قبل ساعت ها برنامه ریز می کنند و جملات تاثیر گذاری را برای جلب توجه و گذاشتن اثر مدنظر انتخاب می نمایند. اما در زمان موعد و پای میکروفن همه این جملات زیبا و تاثیر گذار از یادشان می رود. این همان تاثیر حواس پرتی است که در این کتاب نیز راههای پیشگیری از آن عنوان شده است.

عامل دیگری که باعث کاهش اثر و کیفیت یک سخنرانی می شود، تپق زدن است. این عامل نیز به طریقی ناشی از همان حواس پرتی و استرس ناشی از سخنرانی است. برای این مشکل و صدها مشکل دیگر هنگام سخنرانی در این کتاب راه حل هایی پیشنهاد شده است تا زبان آموزانی که قصد انجام سخنرانی در جمع یا ایراد Lecture در دانشگاه را دارند روشهای مقابله با این مشکلات را بیاموزند.

اگر شما هم در سخنرانی ها و ارایه‌ی پروژه های دانشگاهی یا دفاع از پایان نامه ها و ... مشکل دارید این کتاب مختص شما تدوین شده است. هم اکنون امکان دریافت این کتاب از زبان پژوه برای کاربران ارجمند فراهم است.

 

   دانلود کتاب سخنرانی در جمع  دانلود کتاب سخنرانی در جمع Public Speaking

  • حجم: 25 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • نویسندگان: Stephanie J. Coopman و James Lull
  • ناشر: Wadsworth
  • تعداد صفحات: 404 صفحه
  • منبع: زبان پژوه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...