تبلیغات

آموزش مکالمه زبان انگلیسی با Compelling Conversations

آموزش مکالمه زبان انگلیسی با Compelling Conversations

مهارت مکالمه زبان انگلیسی از جمله مهارت هایی است که بدون یادگیری سایر مهارت های زبان انگلیسی اعم از گرامر و شنیدار، به طور کامل نمی توان بر آن تسلط داشت، مگر اینکه در محیطی کاملا انگلیسی زبان بوده و هر روز به مانند زبان مادری به این زبان گفتگو نموده و اطرافیان نیز به همین زبان با ما صحبت نمایند. این مورد تقریبا در کشور ما غیرقابل تصور است مگر آنکه در محیط آموزشگاه به طور مرتب تنها به زبان انگلیسی صحبت شود. در کشورهایی مانند کشور ما که زبان انگلیسی نه به عنوان زبان دوم بلکه به عنوان زبان خارجی مطرح است، روش های یادگیری زبان با سایر کشورهایی که زبان دومشان انگلیسی است بسیار تفاوت دارد.

برای حل این مشکل کتابهایی تالیف شده که کار را برای زبان آموزان کشورهای غیر انگلیسی زبان آسانتر نماید. نمونه ای از این کتاب ها، کتاب Compelling Conversations است که با روش پرسش و نقل قول در چهار بخش تنظیم شده که هر بخش به موضوعات مختلفی می پردازد. مثلا در بخش اول که Your Life نامگذاری شده به امور روزمره ای مانند خوردن و آشامیدن، نگهداری از حیوانات خانگی، ماندن در خانه و ... می پردازد. در بخش دوم با عنوان Free Time به بحث پیرامون مسائلی مانند نحوه گذراندن اوقات فراغت، مسافرت و گردش، صحبت در مورد تلویزیون و فیلم های سینمایی و ... پرداخته می شود. در بخش بعدی با نام Modern Times موارد مورد بحث شامل نحوه تفکر، لباس پوشیدن، روابط اجتماعی و ... است. و در نهایت در بخش چهارم با نام Civic Life یا زندگی شهری، به مباحثی مانند مصاحبه های کاری، روابط کاری، رای دادن در انتخابات، درس خواندن در مدرسه، آمدن به امریکا و ... پرداخته می شود.

در کل این کتاب راهنمای جامعی برای افرادی است که قصد دارند مکالمه زبان انگلیسی را به صورت اصولی و کاربردی فرا بگیرند و آن را در زندگی روزمره شان به کار گیرند. توصیه ما دریافت و مطالعه دقیق این کتاب به همه زبان پژوهان ارجمند است. هم اکنون امکان دانلود این کتاب ارزشمند از زبان پژوه برای همه علاقمندان به زبان و مهارت مکالمه انگلیسی فراهم می باشد.

 

    دانلود کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی  دانلود کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی Compelling Conversations

  • حجم: 5 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • نویسندگان: Eric H. Roth and Toni Aberson
  • ناشر: Chimayo Press
  • تعداد صفحات: 166 صفحه
  • منبع: زبان پژوه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...