تبلیغات

مایکروسافت تایید کرد: عرضه ویندوز 8.1 از ۲۵ مهرماه

مایکروسافت تایید کرد: عرضه ویندوز 8.1 از ۲۵ مهرماه

Microsoft has announced that Windows 8.1 will be arriving on October 17th (well, in the US, anyway), confirming an earlier rumor of a mid-month launch. For some reason, the company's specified an exact release time of 12am on October 18th in New Zealand, which is 4am PT or 7am ET on October 17th. At that time, the free update will begin rolling out across local Windows Stores, and will be available "at retail and on new devices" from the 18th onwards, depending on your region. Check out our hands-on and subsequent coverage for an idea of what to expect from the update.

 

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در خصوص شایعاتی درباره تحویل ویندوز 8.1 به تولید کنندگان از ماه جاری و عرضه عمومی آن از مهرماه صحبت کردیم. اکنون مایکروسافت رسما اعلام کرده ویندوز 8.1 از تاریخ ۲۵ مهرماه به بازار عرضه خواهد شد.

 
بنا به دلایلی این شرکت زمان آغاز عرضه نسخه نهایی ویندوز 8.1 را ساعت ۱۲ a.m روز ۱۸ اکتبر به وقت نیوزیلند اعلام کرده است که برابر با 4 am روز ۱۷ اکتبر به وقت آمریکا است. 
 
از این ساعت آپدیت رایگان ویندوز جدید در ویندوز استور آمریکا در دسترس خواهد بود و افرادی که می خواهند نسخه جدیدی از ویندوز را بخرند یا دستگاه های جدید با این ویندوز را تجربه کنند، از صبح روز بعد به آن دسترسی خواهند داشت. 
 
البته دسترسی به این آپدیت در دیگر نقاط دنیا، با فاصله کمی پس از عرضه آن در آمریکا است و هنوز برنامه زمانی مشخصی برای آن اعلام نشده است.

 

narenji

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...